Frinsa achaca o brote a unha mala manipulación por parte dos afectados, xa que o resto do lote está limpo

Só una de entre as máis de 3.400 latas do lote investigado e retirado do mercado pola alerta alimentaria non é apta para o consumo, segundo informan desde Frinsa do Noroeste. A conserveira asegura que é “imposible” que a lata de atún en aceite de xirasol na que se atopou toxina botulínica puidésese contaminar durante o proceso de fabricación.


|

Só una de entre as máis de 3.400 latas do lote investigado e retirado do mercado pola alerta alimentaria non é apta para o consumo, segundo informan desde Frinsa do Noroeste. A conserveira asegura que é “imposible” que a lata de atún en aceite de xirasol na que se atopou toxina botulínica puidésese contaminar durante o proceso de fabricación.


Lata de atún do lote retirado por alerta alimentaria causada por toxina botulínica

Este é o tipo de lata de atún que está a ser investigada


Como apuntou Galiciapress en as informacións publicadas ao longo da tarde, desde a compañía investigan a posibilidade de que o produto se contaminase por mor de unha mala conservación do produto unha vez aberto por parte dos afectados unha vez adquirido. "É imposible que unha lata teña botulismo e a de á beira non, porque o peixe é o mesmo", apuntan desde Frinsa.


Do mesmo xeito, é importante destacar que os catro casos confirmados ata a data por un brote xurdido a principios do mes de agosto producíronse por consumir a mesma lata nunha ensalada rusa caseira. "Púidose contaminar (a lata de atún) despois debido a que se deixou aberta ou se mesturou co que sexa. Os alimentos estráganse se non se conservan adecuadamente", explica a compañía.


"Se vostede mestúrao nunha ensalada rusa e logo devólveo á lata xa está contaminado polo que fóra", adxunta, poñendo o foco sobre o resto de alimentos que acompañaron ao atún. "Esta toxina que produce o botulismo é moi raro que se dea en peixe en conserva, é moito máis probable en verduras, hortalizas ou en salmoiras de peixe en conserva", expón a compañía. 


GARANTÍA DE CALIDADE

Na mesma liña, Frinsa garantiu que se realizan de forma extirca todos os controis de calidade e que a propia Xunta de Galicia “acreditou a idoneidade dos procesos produtivos en relación con este asunto".


Por ese motivo, desde a compañía con sede en Ribeira non atopan unha explicación que non sexa a dunha mala conservación por parte dos compradores do produto. “A análise do resto do lote” que se atopaba perfectamente preservado despois de ser retirado do mercado “resultou absolutamente satisfactorio”, mentres que a lata obxecto da investigación “foi previamente aberta e manipulada polo consumidor.


"Se o lote está ben, a lata está ben", reafirma a empresa, aproveitando para agradecer a “colaboración absoluta” das administracións desde que se detectou o problema. “A lata non estaba contaminada debido aos nosos procesos", sentenza Frinsa.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE