Frinsa achaca o brote a unha mala manipulación por parte dos afectados, xa que o resto do lote está limpo
Só una de entre as máis de 3.400 latas do lote investigado e retirado do mercado pola alerta alimentaria non é apta para o consumo, segundo informan desde Frinsa do Noroeste. A conserveira asegura que é “imposible” que a lata de atún en aceite de xirasol na que se atopou toxina botulínica puidésese contaminar durante o proceso de fabricación.
Só una de entre as máis de 3.400 latas do lote investigado e retirado do mercado pola alerta alimentaria non é apta para o consumo, segundo informan desde Frinsa do Noroeste. A conserveira asegura que é “imposible” que a lata de atún en aceite de xirasol na que se atopou toxina botulínica puidésese contaminar durante o proceso de fabricación.
Este é o tipo de lata de atún que está a ser investigada
Como apuntou Galiciapress en as informacións publicadas ao longo da tarde, desde a compañía investigan a posibilidade de que o produto se contaminase por mor de unha mala conservación do produto unha vez aberto por parte dos afectados unha vez adquirido. "É imposible que unha lata teña botulismo e a de á beira non, porque o peixe é o mesmo", apuntan desde Frinsa.
Do mesmo xeito, é importante destacar que os catro casos confirmados ata a data por un brote xurdido a principios do mes de agosto producíronse por consumir a mesma lata nunha ensalada rusa caseira. "Púidose contaminar (a lata de atún) despois debido a que se deixou aberta ou se mesturou co que sexa. Os alimentos estráganse se non se conservan adecuadamente", explica a compañía.
"Se vostede mestúrao nunha ensalada rusa e logo devólveo á lata xa está contaminado polo que fóra", adxunta, poñendo o foco sobre o resto de alimentos que acompañaron ao atún. "Esta toxina que produce o botulismo é moi raro que se dea en peixe en conserva, é moito máis probable en verduras, hortalizas ou en salmoiras de peixe en conserva", expón a compañía.
GARANTÍA DE CALIDADE
Na mesma liña, Frinsa garantiu que se realizan de forma extirca todos os controis de calidade e que a propia Xunta de Galicia “acreditou a idoneidade dos procesos produtivos en relación con este asunto".
Por ese motivo, desde a compañía con sede en Ribeira non atopan unha explicación que non sexa a dunha mala conservación por parte dos compradores do produto. “A análise do resto do lote” que se atopaba perfectamente preservado despois de ser retirado do mercado “resultou absolutamente satisfactorio”, mentres que a lata obxecto da investigación “foi previamente aberta e manipulada polo consumidor.
"Se o lote está ben, a lata está ben", reafirma a empresa, aproveitando para agradecer a “colaboración absoluta” das administracións desde que se detectou o problema. “A lata non estaba contaminada debido aos nosos procesos", sentenza Frinsa.
Escribe o teu comentario