A folga en PSA Citroën Vigo arrinca á empresa melloras e o paro pode aprazarse
Tres das centrais sindicais na fábrica de PSA Citroën en Vigo anuncian que aceptan a proposta de mediación do Consello Galego de Relacións Laborais (AGA). Nun comunicado conxunto, CIG, UXT e CC.OO. deixan claro que non hai acordo definitivo na principal reivindicación, máis persoal para aliviar a sobrecarga de traballo, pero aceptan as medidas propostas provisionalmente.
Tres das centrais sindicais na fábrica de PSA Citroën en Vigo anuncian que aceptan a proposta de mediación do Consello Galego de Relacións Laborais (AGA). Nun comunicado conxunto, CIG, UXT e CC.OO. deixan claro que non hai acordo definitivo na principal reivindicación, máis persoal para aliviar a sobrecarga de traballo, pero aceptan as medidas propostas provisionalmente.
Manifestación en Citroën durante a folga
"Esta proposta de mediación está supeditada a que en elplazo dun mes valórese o impacto das medidas no taller", advirten as centrais. É dicir, en catro semanas haberá outra reunión no AGA e as partes discutirán se o prometido pola empresa foi cumprido e resultou suficiente.
ASEMBLEA ESTE VENRES
Os detalles da ampliación de persoal prometida aínda non se coñecen. Os sindicatos explicaranos á Asemblea de Traballadores esta mañá. Na súa man estará manter o paro ou desconvocalo provisionalmente para ver que resultado real teñen os avances.
Non todos os sindicatos están de acordo. O máis votado, SIT FSI, nin participou nas mobilizacións. Moitos outros colectivos considérano un sindicato 'amarelo', próximo á empresa. Pola súa banda, a CUT abandonou durante a tarde do xoves o encontro que mantiña xunto a CC.OO., UXT e CIG coa dirección da planta de PSA Peugeot Citroën en Vigo ante a falta dunha proposta "concreta" de creación de empregos para afrontar a sobrecarga de traballo.
A CUT non regresou á negociación, pero si os outros sindicatos, ante a proposta de mediación da AGA.
Está por ver a postura definitiva dos traballadores en Asemblea. O certo é que, a pesar de que STI non secunda, os operarios lograron deter a produción "por completo" durante varias xornadas, causando millóns de perdas ao grupo francés que viu como cada día de paro centos de vehículos non saían das cadeas de montaxe.
As folgas, intermitentes, empezaron o pasado día 16 de maio.
Escribe o teu comentario