PSA Citroën Vigo entra en campaña criticando aos que queren derrogar as reformas laborais

O máximo responsable da principal industria de Galicia advirte da "paralización" do sector do automóbil se os convenios colectivos sectoriais priman sobre os de empresa, un dos puntos máis polémicos da reforma laboral de Rajoy


|

O máximo responsable da principal industria de Galicia advirte da "paralización" do sector do automóbil se os convenios colectivos sectoriais priman sobre os de empresa, un dos puntos máis polémicos da reforma laboral de Rajoy


O director da planta de PSA Peugeot Citroën en Vigo, Ignacio Bueno, alertou este luns contra o risco de "paralización" da industria se se modifica a lexislación laboral, e defendeu os mecanismos que axudan a "manter a competitividade" das empresas.

NUu00d1EZ FEIJOO IGNACIO BO CEAGA PSA citrou00ebn
Ignacio Bueno dá a man ao presidente de la Xunta


Así o manifestou durante a súa intervención no acto de clausura da asemblea anual do Clúster de Empresas de Automoción de Galicia (CEAGA), no que sinalou que "hai que sensibilizar aos poderes públicos sobre o risco de establecer condicións laborais que, en plena recuperación, poden paralizar a industria".

Ignacio Bueno lamentou que se "demonizan" mecanismos da lexislación que, "en si mesmo, non son precarios". A modo de exemplo, subliñou que a flexibilidade "é unha ferramenta que, negociada coa representación social, debe axudar a manter a competitividade" como ocorre, apuntou, coas quendas variables na fábrica viguesa de PSA.

Por outra banda, o director da factoría destacou que é "imprescindible" que as empresas sigan negociando as súas condicións laborais reforzando a preferencia de aplicación dos convenios colectivos propios, fronte á negociación sectorial. "Podería resultar desastroso pretender aplicar o convenio de empresas principais a subcontratas, e viceversa", sentenciou.

En definitiva, concluíu que "o incremento dos custos de alunas medidas que se están expondo comprometería moi seriamente a competitividade" e "lastraría enormemente" ás empresas de fronte ao futuro.

DESCARBONIZACIÓN DO TRANSPORTE
Por outra banda, en alusión ao proceso de descarbonización do transporte e a prohibición dos motores clásicos de combustión, Ignacio Bueno lamentou que "non se está valorando adecuadamente as consecuencias que pode ter unha transición tan brutal como a que se expón".

O director da fábrica de Balaídos defendeu que o "compromiso" do grupo PSA coa electrificación "é claro e evidente", pero "antes de prohibir o uso de motores clásicos é necesario que se dean as condicións básicas para a popularización do uso de vehículos electrificados, con infraestruturas de recarga e incentivos estables no tempo".

Ignacio Bueno, proclamou que PSA vai cumprir os límites de emisións aos que está obrigado, "xestionando da forma máis responsable posible os riscos que isto vai traer para a actividade e para o emprego".

Na súa intervención, o director da planta viguesa ha confirmado a boa marcha da produción do novo modelo de furgoneta (co lanzamento da versión de Toyota previsto para finais de 2019), mesmo con volumes de produción "superiores aos previstos".

FEIJÓO ESTÁ EN CONTRA DE ACELERAR O FIN DOS COCHES NON ELÉCTRICOS
Pola súa banda, o presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, que participou na clausura da Asemblea, xunto co conselleiro de Economía, Emprego e Industria, Francisco Conde, felicitou ao sector polas boas cifras de 2018.

Ademais, aproveitou a súa intervención para subliñar que a Xunta está "preocupada" polo sector da industria "en xeral" por "incertezas" que as empresas non provocan. Así, referiuse ao prezo da luz para as industrias electrointensivas, ou á ameaza de "peche" de Ence, coas consecuencias que tería para o sector forestal e para 80.000 familias que lle venden madeira.

Por outra banda, Feijóo coincidiu con Ignacio Bueno achega do proceso de descarbonización porque a Xunta "non comparte en absoluto acelerar a transición". "Veremos que ocorre nas eleccións europeas (...) e se podemos facer ver ás autoridades europeas que non ten sentido apostar por unha tecnoloxía que non é europea, dicirlle á xente que compre coches eléctricos, máis caros, e ter un problema de subministración de enerxía. Ese tipo de improvisacións non as compartimos", apuntou.

O presidente do Clúster, Juan Antonio Lloves, confirmou o balance positivo do pasado ano na industria de automoción galega. Segundo lembrou, o sector xerou en 2018 uns 1.500 novos empregos, e as súas exportacións chegaron a 1.500 millóns de euros, e todo iso a pesar de que "non foi o mellor ano de PSA".

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE