Xefes de servizo piden que se determinen as "responsabilidades de todos" tras a morte de dous pacientes

Piden coñecer as conclusións da investigación posta en marcha para aclarar o falecemento de dúas persoas en urxencias o 2 de xaneiro

|

Piden coñecer as conclusións da investigación posta en marcha para aclarar o falecemento de dúas persoas en urxencias o 2 de xaneiro


Xefes de servizo e unidade do Complexo Hospitalario Universitario de Santiago (CHUS) destacaron a "alta calidade asistencial" que se presta nos centros da área sanitaria de Santiago e lanzaron unha mensaxe de "tranquilidade" aos usuarios sobre a súa seguridade na devandita asistencia.



Corredores urxencias chus sergas


Así o manifestaron nun comunicado remitido aos medios, en lle que tamén piden coñecer as conclusións da investigación posta en marcha tras o falecemento de dúas persoas no servizo de urxencias o pasado día 2 de xaneiro para que "se adopten as medidas de corrección necesarias" e que "tamén poidan determinarse as responsabilidades de todos".


No comunicado, os xefes de servizo lembran que a sanidade pública "é o maior logro social" do país e piden mantela con "os recursos necesarios" e "optimizando a xestión eficiente dos medios dispoñibles".


"É noso deber transmitir a pacientes, familiares e á cidadanía en xeral sobre a alta calidade asistencial que se presta nos distintos centros da Xerencia de Xestión Integrada de Santiago de Compostela e tranquilizarlles sobre a súa seguridade na devandita asistencia", sinalan.

Nesta liña, lembran que devanditos servizos do centro foron recoñecidos este ano como "os mellores de España" en atención aos pacientes" e aseguran que "isto non sería posible sen o compromiso de todos os profesionais que exercen a súa actividade" nesta área.


ANÁLISE DAS NECESIDADES

Así mesmo, no comunicado, destacaron que nas diferentes áreas asistenciais do hospital leva a cabo de forma periódica unha análise das necesidades de persoal e materiais para seguir ofrecendo "a máis alta calidade asistencial" aos pacientes, que é "responsabilidade" dos xefes de servizo.


"A transparencia da nosa actividade debe ser un compromiso prioritario cos cidadáns que teñen o dereito de coñecer o resultado do noso traballado que, ademais, permítenos identificar as oportunidades de mellora que todos temos", apuntan.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE