PSA Vigo iniciará este luns a negociación dun ERE
Representantes da dirección de PSA Peugeot Citroën en Vigo e dos diferentes sindicatos iniciarán este luns as negociacións encamiñadas á aplicación dun Expediente de Regulación de Emprego de carácter suspensivo, e que afectará os operarios da liña de montaxe M1 --onde se fabrican os modelos Peugeot 301 e C-Elysée--.
Representantes da dirección de PSA Peugeot Citroën en Vigo e dos diferentes sindicatos iniciarán este luns as negociacións encamiñadas á aplicación dun Expediente de Regulación de Emprego de carácter suspensivo, e que afectará os operarios da liña de montaxe M1 --onde se fabrican os modelos Peugeot 301 e C-Elysée--.
Segundo confirmaron a Europa Press fontes da empresa, esta decisión responde os problemas de baixa demanda e baixa produción deses utilitarios. De feito, esa liña de montaxe xa tivo e seguirá tendo paradas ao longo do que queda de ano precisamente por esa circunstancias.
Tras coñecerse as previsións de produción para o mes de decembro, e despois de que a dirección da planta anunciase que novembro terá 11 días non laborables para os operarios da M1, optouse por iniciar as negociacións para un ERE suspensivo.
Ademais do ERE, prevense outras "medidas de industrialización" que afectarán, non só aos 400 operarios que traballan exclusivamente nesa liña de montaxe, senón a máis empregados que realizan labores nesa e outras áreas.
A empresa tampouco avanzou a duración desta medida, aínda que sinalou que o ERE negociarase coa idea de manter a regulación de empregos en tanto duren as actuais circunstancias de baixa produción.
Así, tendo en conta as previsións da propia factoría, a regulación podería estenderse a boa parte do ano 2019, xa que se espera que a cadencia de produción non aumente ata finais dese ano --coincidindo coa fabricación do novo modelo, o todocamino coñecido como proxecto V20--.
MINIMIZAR O IMPACTO
A medida anunciada o pasado luns pola empresa non colleu por sorpresa aos sindicatos que, dadas as actuais circunstancias de produción na M1 --a cadencia baixou de 58 coches/hora a 24 coches/hora desde agosto--, xa vaticinaban a aplicación dalgún tipo de expediente de regulación.
Os representantes sindicais consultados por Europa Press coincidiron en sinalar a necesidade de buscar "alternativas" e medidas que permitan "minimizar o impacto" deste ERE.
Escribe o teu comentario