Ryanair debe abonar 8,4 millóns en compensacións pola nova folga

|

Ryanair


Ryanair terá que pagar máis de 8,4 millóns de euros en compensacións ás súas pasaxeiros tras a folga convocada para este venres por sindicatos de tripulantes de cabina (TCP) en España, Bélxica, Holanda, Portugal, Italia e Alemaña, segundo a análise realizada polo portal AirHelp.


A aerolínea irlandesa ha cancelado 190 voos para este próximo venres, 28 de setembro, o 8% do total dos 2.400 que programados para ese día e cifrou en 30.000 os pasaxeiros afectados.


Desde AirHelp, plataforma dirixida a axudar nas reclamacións de viaxeiros, lémbrase que as decisións do Tribunal da Xustiza de Unión Europea son vinculantes para todos os tribunais da UE e aplícanse a todos da mesma maneira, incluído Ryanair.


Nesta liña, lembra que as folgas do persoal das compañías aéreas xa non se consideran circunstancias extraordinarias; polo que aconsella a todos os pasaxeiros afectados comproben se o seu voo afectado ten dereito a unha compensación económica, que podería chegar mesmo ata os 600 euros por traxecto e persoa, ademais de calquera cambio de ruta ou reembolso dun billete ofrecido. Estamos aquí para axudar, e mesmo ir a xuízo polos pasaxeiros, se é necesario".


En caso de atraso superior a tres horas ou de cancelación do voo, e en caso de denegación de embarque, os pasaxeiros poden ter dereito a unha compensación económica de ata 600 euros por persoa en determinadas circunstancias. A condición para iso é que o aeroporto de saída estea dentro da UE ou que a compañía aérea que o transporte teña a súa base na UE.


SERVIZOS MÍNIMOS


O Ministerio de Fomento comunicou a Ryanair, Aena, ENAIRE e aos sindicatos convocantes Sitpla e USO os servizos mínimos correspondentes á convocatoria de folga.


Os servizos mínimos decretados establecen que Ryanair deberá garantir o 59% dos servizos de transporte de pasaxeiros da compañía para cada ruta con cidades españolas peninsulares cuxo medio alternativo de transporte público signifique un percorrido cun tempo de desprazamento igual ou superior a cinco horas, así como dos dos servizos de transporte de pasaxeiros da compañía para cada ruta con cidades estranxeiras.


Fomento decretou que a aerolínea irlandesa terá que operar durante a xornada de folga o 100% dos servizos domésticos de transporte de pasaxeiros da compañía, para cada ruta cos aeroportos dos territorios non peninsulares.


Como xa pasou no mes de xullo ante as folgas de Ryanair, desde a compañía aérea informouse no seu día aos pasaxeiros afectados de que "antes estas cancelacións de voos causadas por circunstancias extraordinarias, a compañía non debe ningunha compensación".

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress