Ryanair lávase as mans no caso da discapacitada que tiveron que embarcar en bolandas unhas amigas

Incapaz de negar o sucedido, a aerolínea de baixo custo -e a miúdo deficiente servizo- Ryanair bota pelotas fóra. A culpa de que unha coruñesa tivese que ser embarcada a pulso por unhas amigas -pese comprar o servizo de cadeira de rodas- é da concesionaria do aeroporto de Bruxelas e dunha subcontrata, din.


|


Incapaz de negar o sucedido, a aerolínea de baixo custo -e a miúdo deficiente servizo- Ryanair bota pelotas fóra. A culpa de que unha coruñesa tivese que ser embarcada a pulso por unhas amigas -pese comprar o servizo de cadeira de rodas- é da concesionaria do aeroporto de Bruxelas e dunha subcontrata, din.



Ryanairavionequipaje

Un avión de Ryanair


Así, a compañía irlandesa nega toda responsabilidade despois de que unha muller coruñesa de mobilidade reducida denunciase que a compañía aérea negoulle a asistencia desde a porta de embarque para subir ao avión cando ía coller un voo desde Bruxelas (Bélxica) ao Porto (Portugal).


VERSIÓN DA DENUNCIANTE


O incidente tivo lugar o pasado 28 de marzo, no aeroporto de Zaventem. Martina Paz sinalou que, como noutras viaxes con esta compañía, contratou a asistencia desde a porta de embarque.


Tamén precisou que non tivo problemas na viaxe do Porto a Bruxelas, pero si á volta, cando primeiro díxoselles a ela e ás súas amigas que esperasen xunto ao mostrador.


Con todo, segundo Martina, despois de terlles 40 minutos esperando "e dando longas", díxoselle que "non podía embarcar, que non había asistencia". Alega tamén que se lle respondeu que "non facturara a cadeira de rodas" e que non tiña "contratada" a citada asistencia.


Esta coruñesa afirma que, cando adquiriron os billetes, xa viña que si a tiña contratada, como figura na documentación que achegou para ratificar a súa afirmación. Ademais, precisa que, para non perder o voo, as súas amigas optaron por levala "polo aire" ata o avión.


VERSIÓN DE RYANAIR


Nun comunicado remitido a Europa Press, a compañía afirma que "o servizo de asistencia con cadeiras de rodas no aeroporto de Bruxelas opérano o provedor de servizos Axxicom Airport Caddy e o propio aeroporto, un servizo polo que cobran un elevado custo ás aerolíneas", engade.


Ademais, afirma que Axxicom Airport Caddy e o aeroporto de Bruxelas "son os responsables deste servizo e, por tanto, de calquera problema que se produza no mesmo".

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE