O operador R enganou coa súa publicidade de tarifas planas, ditamina Autocontrol

|

O Xurado de Autocontrol é o organismo independente de autorregulación da industria publicitaria en España. O ente regulador acaba de fallar contra a marca galega R por divulgar publicidade enganosa nas ofertas dos seus combos.



Tenda3


Autocontrol foi constituído en 1995 como asociación sen ánimo de lucro, está integrado por anunciantes, axencias de publicidade, medios de comunicación e asociacións profesionais, e o seu obxectivo é "traballar por unha publicidade responsable".  A Sección Quinta do seu Xurado emitiu un ditame no que considera que unha publicidade da empresa R Cable e Telecomunicacións Galicia "resultaba incompatible" coas normas 3.3 (interpretación dos anuncios publicitarios) e 14 (principio de veracidade) do Código de Conduta Publicitaria da asociación.


Así o deu a coñecer Consumidores en Red, que o pasado 7 de febreiro presentou unha reclamación en relación cunha publicidade difundida a través da web da operadora, pola que se promocionaban os servizos da internet, televisión e telefonía mediante os denominados 'combos', así como do servizo de telefonía móbil por medio das tarifas MóbilR.


A PROPIA EMPRESA CONTRADISE NA LETRA PEQUENA


Consumidores en Rede indicou que devanditos servizos son descritos na publicidade da compañía mediante as expresións "tarifa plana a fixos", "chamadas ilimitadas", "tarifa plana" e "datos ilimitados".

En relación coas devanditas expresións, este Xurado di que "resulta claro que a través das mesmas transmítese ao consumidor unha mensaxe en virtude do cal contratando os servizos promocionados poderá gozar de servizos con carácter ilimitado, isto é, realizar chamadas e facer uso de datos sen ningún tipo de limitación".


A xuízo do Xurado de Autocontrol, "estas mensaxes aparecen contraditos posteriormente a través de mensaxes menos destacadas (en concreto, a través das mensaxes contidas na sección das condicións da páxina web á que redirixe a publicidade), nos que se desvela que todos os servizos teñen algún tipo de limitación".


Segundo conclúe respecto diso o Ditame, a publicidade "é susceptible de inducir a erro aos seus destinatarios e infrinxe, polo tanto, as normas 3.3 e 14 do Código de Autocontrol", relativas á publicidade enganosa.


Consumidores en Rede vía tamén enganoso a mensaxe relativa ao prezo "30,50 euros/mes durante 6 meses e despois 61 euros/mes", incluído na publicidade. Neste caso, Autocontrol determina que "esta mensaxe contradise co contido nunha parte menos destacada da publicidade na que se advirte de que unha vez transcorridos os primeiros 6 meses promocionais non se aplicaría un prezo de 61euros/mes, tal e como se desprendía da mensaxe principal, senón que o prezo para pagar corresponderíase cun importe acorde coas tarifas de prezos vixentes nese momento, isto é, sen determinar, e que, por tanto, poderá coincidir ou non co prezo de 61 euros ao que alude a parte principal da publicidade".


"Por todo o anterior, este Xurado considera que a mencionada alegación e, en particular, a parte na que se indica "e despois 61 euros/mes" resulta enganosa, ao ser apta para inducir a erro ao consumidor respecto ao contido real da oferta", engade.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Condicións de uso Consello editorial
Powered by Bigpress