A canle 'Te Acompaña' de Cruz Vermella atende a 15.000 consultas e 3.000 peticións de axuda contra a soidade non desexada
Todo este labor foi realizada por 120 persoas voluntarias que están detrás das canles de contacto de 'Te Acompaña' e que responden as consultas dedicando unha media de 20 minutos por cada unha
Cruz Vermella atendeu 15.000 consultas e 3.000 peticións de axuda a través de o seu canle 'Te Acompaña' destinado a acompañar as persoas que senten soas. Desde a súa posta en marcha en 2022, este servizo incrementou a súa capacidade para actuar como "radar" para detectar e identificar situacións de soidade non desexada.
Do conxunto de atencións realizadas, na maioría dos casos son de persoas que senten soas ou que non teñen a quen recorrer cando necesitan axuda ou apoio na súa vida cotiá.
Segundo os datos da organización, un 21% das persoas que contactaron con 'Te Acompaña' buscaban establecer unha conversación cunha persoa voluntaria de Cruz Vermella; un 19% solicitaron información e orientación para facer fronte á soidade; un 15% transmitiron ter algún tipo de necesidade de axuda social; un 8% solicitaban información xeral; un 5% acompañamento presencial e información para participar en actividades de Cruz Vermella; outro 5% foron peticións de acompañamento no domicilio e un 1,8% buscaban axuda psicosocial. Así mesmo, un 3% das interaccións foron de persoas interesadas colaborar na loita contra a soidade a través do voluntariado.
A maior parte das interaccións atendidas foron a través do teléfono (68%), as redes sociais como Facebook e Instagram (23%), correo electrónico (8%) e polo chat (1%), dispoñible na páxina web do servizo multicanal.
Desde que iniciou a súa actividade o servizo multicanal 'Te Acompaña' veu incrementando progresivamente o volume de atención con máis de 3.400 interaccións atendidas en 2022, máis de 6.800 en 2023 e máis de 5.100 interaccións atendidas nos primeiros oito meses de 2024 contabilizáronse xa máis de 5.100 interaccións atendidas.
Todo este labor foi realizada por 120 persoas voluntarias que están detrás das canles de contacto de 'Te Acompaña' e que responden as consultas dedicando unha media de 20 minutos por cada unha.
Cruz Vermella lembrou que a progresión do servizo multicanal foi posible grazas ao apoio de administracións públicas como o IMSERSO e o Ministerio de Dereitos Sociais, Consumo e Axenda 2030, pero tamén grazas ás alianzas con empresas como Milka.
Escribe o teu comentario