Mercadona abre un novo portal de emprego para unha mellor xestión das candidaturas que reciben
A cadea de supermercados suxire que o proceso será "máis intuitivo e áxil".
Mercadona abre este luns o seu novo portal de emprego, unha ferramenta completamente renovada para xestionar as candidaturas e que aspira a ser "máis intuitivo e áxil", segundo destaca a empresa nun comunicado.
O novo espazo permite a calquera interesado en traballar en Mercadona crear o seu perfil persoal, recibir propostas da empresa acordes ás súas preferencias e facer seguimento dos procesos de selección nos que estea a participar.
No portal de emprego anterior non se gardaban perfís e era necesario inscribir vacante por vacante, repetindo os datos en cada ocasión. Nesta nova ferramenta, Mercadona pon o foco no candidato.
"Deseñamos un portal intuitivo, de navegación clara e pensado para que optar a traballar en Mercadona sexa máis sinxelo", destaca a responsable de Captación de Talento da empresa, Mariña Ramírez.
Calquera persoa interesada en traballar en Mercadona pode crear un perfil único que se mantén activo na plataforma. Co seu currículo, conectando con LinkedIn ou enchendo os seus datos manualmente, pode inscribir e indicar as súas preferencias por xornada, tipo de contrato, localización ou área de interese (Tenda, Bloque Loxístico, Mercadona Online, Mercadona IT ou Oficinas).
Isto permite á empresa ter no radar todos os perfís, identificar oportunidades e contactar proactivamente cos candidatos que encaixen con algunha vacante, inscribíronse ou non previamente nalgunha oferta activa.
O novo portal tamén permite ao usuario consultar en todo momento o estado das súas candidaturas e coñecer, a través de vídeos explicativos, como é o día a día dos diferentes postos.
Escribe o teu comentario