A torre dixital de Peinador "mantén as condicións de seguridade" asegura o Goberno
"O sistema está deseñado para que o servizo de control de tráfico aéreo de aeródromo prestado desde a torre remota manteña un nivel de calidade e seguridade equivalente ao prestado desde a torre convencional", engadiu a Secretaría de Estado de Relacións coas Cortes e Asuntos Constitucionais en resposta a unha pregunta formulada por deputados do PP
O Goberno asegurou que a torre de control dixital do Aeroporto de Vigo "mantén as mesmas condicións de seguridade" que unha torre convencional, chegando mesmo a proporcionar "máis información" aos controladores de tráfico aéreo grazas á tecnoloxía que incorporan.
Así o sinalou a Secretaría de Estado de Relacións coas Cortes e Asuntos Constitucionais en resposta a unha pregunta formulada por deputados do PP ante as "dúbidas" que suscita o novo sistema de videovigilancia.
No documento, o Executivo central explica que o proxecto de implantación da torre remota de Peinador está en fase de tramitación, pendente de completar unha serie de requisitos técnicos, operativos e de seguridade. Así, está previsto que sexa o 11 de xuño cando se comece a prestar de forma paulatina o servizo de control desde as novas instalacións, situadas nun edificio anexo á terminal.
Para iso, segundo indica o Goberno, a implantación do sistema levará a cabo de forma gradual, en varias fases, cuxo alcance se definiu de acordo coa dispoñibilidade de distintos datos operacionais necesarios. Estas fases contemplan medidas de mitigación para iniciar a provisión do servizo desde a torre virtual de Vigo dunha maneira "moi paulatina, conservadora e en condicións de seguridade".
"O sistema está deseñado para que o servizo de control de tráfico aéreo de aeródromo prestado desde a torre remota manteña un nivel de calidade e seguridade equivalente ao prestado desde a torre convencional", engadiu, explicando que moitos outros aeroportos de Europa e do resto do mundo xa usan tecnoloxías similares.
O Goberno insiste en que o 99% da ruta aérea dunha aeronave realízase sen control visual e o 75% dos controladores fan o seu traballo sen visión directa dos avións, executar as tarefas mediante o uso da tecnoloxía.
"Do mesmo xeito que se fai para o control de ruta, e grazas aos avances tecnolóxicos, actualmente as torres dixitais permiten controlar o tráfico de aproximación sen necesidade de que un controlador estea fisicamente nunha torre de control e teña unha visión directa da aeronave", subliña.
Sobre as preguntas dos 'populares' de por que se paralizou a posta en marcha dunha torre dixital en Menorca, o Goberno indica que os sistemas instalados son "completamente distintos".
"No Aeroporto de Vigo, tras comprobar o funcionamento do sistema, cumprindo cos requisitos establecidos, e unha vez superadas de forma exitosa as probas realizadas, estase en disposición de avanzar co proxecto a seguintes fases", apuntou o Executivo. En Menorca, pola súa banda, o sistema atópase aínda en fase de probas.
Escribe o teu comentario