Mercadona persegue que a súa oferta se "máis saudable" e resalta a información nutricional
A cadea se supermercados busca mellorar 2.500 envases este ano.
Mercadona está a revisar a composición dos seus produtos para, si é posible, facelos "máis saudables", e está a actualizar etiquetaxes para que sexan máis visibles os valores nutricionais, coa previsión de traballar na mellora en 2.500 envases este ano, segundo informa nun comunicado.
No que a cadea de supermercados denomina como estratexia para "facilitar unha alimentación saudable" explica que leva a cabo seis accións. Unha elas é "a exhaustiva revisión da composición dos produtos da man dos seus provedores especialistas para mellorar, sempre que sexa posible, o seu valor nutricional". Como exemplo, sinala a "mellora na receita da bebida de avena con chocolate", á que se lle reduciu un 30% os edulcorantes.
Outra acción é a mellora da etiquetaxe para facilitar a lectura dos valores nutricionais e as cantidades de nutrientes. Así, en 2024, Mercadona actualizou a etiquetaxe de 500 envases e en 2025 continuará con máis de 2.500 para estandarizar a composición das táboas nutricionais, facilitar a legibilidad e incluír a información nutricional por porción que facilita a información concreta de dose.
O resto das accións son presentación de produtos en formatos por porcións; formatos que faciliten o seu consumo dentro e fóra de casa; ou produtos con etiquetaxes que inclúen información útil sobre distintas formas de cociñar os alimentos (ferro, forno, vapor, freidora de aire, etc.).
Ademais, esta estratexia aposta pola divulgación en web e redes sociais de ideas e receitas baixo a mensaxe de 'A túa Cesta Equilibrada' para dar consellos de alimentación saudable. Paralelamente, a compañía colabora con asociacións de consumidores, asociacións sectoriais, organizacións de celíacos, intolerantes e alérxicos, nutricionistas, médicos e especialistas, con actividades formativas e informativas.
"Unha alimentación saudable é aquela que nos achega os nutrientes que necesitamos, que son diferentes dependendo de cada consumidor, e o que comamos, como o comamos e a cantidade que inxiramos, xunto co exercicio físico que realicemos, determinará o axeitado ou non da nosa alimentación", afirma a directora de consumo de Mercadona, Clara Medina.
Escribe o teu comentario