O Corte Inglés celebra o Día do Pai cunha campaña que vai máis aló do agasallo
“Regalar sempre será máis grande que calquera agasallo”, a lema que inspira esta iniciativa comercial.
O Corte Inglés ha lanzado a súa campaña especial polo Día do Pai, que estará activa do 11 ao 19 de marzo, cunha variada selección de produtos e servizos pensados para homenaxear aos pais. Baixo o claim “Regalar sempre será máis grande que calquera agasallo”, a compañía busca destacar o valor emocional detrás do acto de regalar, máis aló do obxecto en si.
AMPLA GAMA DE PRODUTOS E MARCAS DESTACADAS
Entre as opcións dispoñibles, destacan artigos tecnolóxicos como smartwatches, cámaras, e pequenos electrodomésticos, ademais de moda masculina, calzado deportivo e accesorios. Marcas como Lacoste, Ralph Lauren e Ray-Ban participan con produtos como gafeñas de sol, mochilas e zapatillas deportivas. No ámbito da xoiaría, firmas como Viceroy e Emporio Armani ofrecen reloxos e complementos exclusivos.
En perfumaría, inclúense fragrancias de alta gama como Eau de Parfum Esencia de Loewe ou Devotion Male Dolce & Gabbana, mentres que na área de alimentación destacan propostas gourmet como unha paleta ibérica Cinco Xotas ou viños seleccionados de Pago dos Capeláns.
PROPOSTAS ÚNICAS EN VIAXES E EXPERIENCIAS
Ademais dos produtos físicos, Viaxes O Corte Inglés ofrece experiencias personalizadas para sorprender aos pais. Desde escapadas gastronómicas na Rioxa até visitas culturais a cidades europeas como Roma ou Lisboa, pasando por entradas a espectáculos como os musicais de “O Rei León” ou “Aladdín”. Tamén se inclúen opcións de benestar en hoteis con spa e actividades familiares en lugares como o Parque Warner.
Para os pais máis aventureiros, proponse paquetes combinados de voo e hotel a destinos internacionais como Nova York ou as praias do Caribe.
SERVIZOS DE COMPRA E ENTREGA ADAPTADOS Ao CLIENTE
O Corte Inglés facilita a adquisición de agasallos con servizos como o “modo tenda”, que permite recoller pedidos realizados online nunha hora. Tamén están dispoñibles opcións como a entrega en dúas horas en máis de 54 cidades españolas ou o servizo “Click&Car”, que combina produtos alimenticios e non alimenticios nun mesmo pedido para recoller no parking do centro elixido.
Con esta campaña, O Corte Inglés non só ofrece unha ampla variedade de opcións para todos os gustos e orzamentos, senón que tamén reforza a idea de que regalar é un acto cargado de significado.
Escribe o teu comentario