Mercadona súmase á campaña ‘O Sentido da Carne’ xunto a outras firmas e sindicatos
A cadea de supermercados, xunto a outras organizacións, pon en valor o consumo de carne e a calidade dos produtos nacionais.
Un jamoncito curado e ben cortadito, un chuletón no seu punto xusto, unha hamburguesa de pito crujiente… É pensar en todos os manxares ao noso alcance e a boca fáisenos auga. É grazas en gran medida ao traballo que realizan a diario todos os actores que participan na cadea de valor do sector cárnico e a súa distribución, unidos agora baixo a iniciativa ‘O Sentido da Carne’, na que participan sindicatos e grandes asinas da talla de Mercadona, que se uniu a esta proposta pioneira.
O obxectivo de todas as entidades organizadas baixo esta campaña, que conta xa con case un centenar de empresas e organizacións, é pór en valor e reivindicar “o pracer de consumir carne” e a súa importancia dentro dunha dieta completa e equilibrada.
“A carne e os produtos cárnicos forman parte da nosa cultura gastronómica e que, consumila de acordo ás pautas recomendadas, contribúe a unha dieta variada e equilibrada, no marco dunha Dieta Mediterránea”, subliñan os promotores, que tiran dos datos de AECOC Shopperview, onde se proba que o 45% dos compradores de carne inciden no pracer que lles achega o seu consumo.
O achegue de proteínas é o argumento principal dos enquisados, mentres que tamén aluden á súa importancia dentro dunha dieta equilibrada e ás razóns de saúde que poden atopar detrás da súa inxesta.
A campaña poderá ser visible a partir de maio en puntos de venda como os supermercados Mercadona, tanto no packaging dos produtos como en folletos comerciais, ademais de en redes sociais e webs das empresas que participan.
Escribe o teu comentario