Inditex e El Corte Inglés arrincan as súas rebaixas en tendas físicas
Algunhas firmas adiantaron as súas rebaixas online, a través da App e a web
El Corte Inglés e as firmas de Inditex (Zara, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Lefties e Oysho) arrincan este sábado oficialmente as súas rebaixas de inverno en tendas físicas, aínda que oficialmente onte, día dos Reis Meigos, adiantáronas pola tarde para as compras a través de Internet.
El Corte Inglés deu un 'pistoletazo' de saída a estas xornadas de descontos o sábado en todos os seus centros comerciais, aínda que as rebaixas están xa activas e dispoñibles desde as 9:00 horas do día de Reis, tanto na súa web como na 'app' da firma.
Sfera, a insignia de moda do xigante da distribución española, xa colgou o cartel de rebaixas tanto na súa web ncomo nas súas tendas físicas en toda España.
As firmas do Grupo Inditex volveron, pola súa banda, a adiantar as súas ofertas por Internet, como é costume nos últimos anos, aínda que o cartel de 'rebaixas' estará colgado en todas as súas tendas físicas este sábado.
Pull&Bear confirmou tamén os seus descontos de até un 40%, que están dispoñibles desde este vienres a partir das 18:00 horas na súa aplicación móbil e desde as 19:00 horas na web. Stradivarius e Oysho avanzaron tamén que seguirán leste mesmo horario, do mesmo xeito que farán previsiblemente o resto das marcas da firma, como é o caso de Zara e Bershka.
Pola súa banda, Mango conta actualmente con promocións de diferentes pezas xa rebaixadas na web, sendo o sábado a data oficial do inicio das rebaixas a nivel nacional.
CORTEFIEL, H&M E UNIQLO XA CONTAN CON REBAIXAS
Varias insignias de moda do Grupo Tendam (Cortefiel, Springfield ou Women's Secret), ademais de H&M ou Uniqlo, colgaron xa o cartel de 'rebaixas' nas súas tendas hai uns días, aproveitando a liberación da tempada de descontos.
Así, Cortefiel, Pedro do Hierro, Springfield e Women's Secret comezaron a súa campaña de descontos, con ofertas de entre 50% e 70%, hai xa uns días nas súas tendas físicas e a súa web.
A firma nipoa Uniqlo conta tamén con descontos nunha ampla gama de artigos rebaixados para home, muller e nenos na súa web, mentres que a insignia sueca H&M ofrece xa desde o pasado 28 de decembro e até o 16 de febreiro descontos de até un 50% nos seus escaparates e na súa tenda 'online'.
Trátase dunhas rebaixas que chegan cunha inflación elevada que podería moderar o gasto dos consumidores neste período, mentres que a nivel nacional espérase que esta campaña supoña a creación dun 9,3% mais de postos de traballo que no ano 2022, alcanzando así os 202.000 contratos, segundo as estimacións realizadas por Adecco para este ano.
Trátase da primeira campaña tras a entrada en vigor da reforma laboral, e con iso observaranse cambios na tipoloxía dos contratos. Adecco prevé que polo menos un 10% do total de contratacións sexan de réxime de fixo-discotinuo, mentres que, pola súa banda, o 90% restante configurarase como contratos temporais por circunstancias da produción.
Escribe o teu comentario