A inserción laboral dos mozos, o reto e a aposta de Gadisa para crear emprego de calidade
Gadisa Retail, con motivo da celebración do Día Internacional da Mocidade, pon en valor o seu compromiso coa formación e captación de talento.
Gadisa Retail, con motivo da celebración do Día Internacional da Mocidade, pon en valor o seu compromiso coa formación e captación de talento.
A cadea de supermercados Gadis destaca por ofrecer oportunidades aos máis novos, que moitas veces gozan da súa primeira oportunidade laboral nos seus establecementos.
O paro xuvenil é un dos maiores problemas da economía española. Moitos mozos son incapaces de acceder ao mercado laboral a pesar da súa formación e aptitude. Con todo, algunhas empresas valentes ten unha aposta decidida polo sangue novo e por dar a primeira oportunidade para que os mozos demostren a súa valía. É o caso de Gadisa Retail, que neste Día Internacional da Mocidade puxo en valor o seu compromiso cos máis novos.
Programas formativos e de prácticas dos que se aproveitaron 517 persoas só o ano pasado. Tanto a sede central como as diferentes seccións dos Supermercados Gadis beneficiáronse desta oportunidade para traballadores ambiciosos que dan os seus primeiros pasos no sector da distribución.
“A compañía galega colabora con centros educativos e institucións de Galicia e Castela e León para a aprendizaxe dos seus estudantes, tanto en diferentes departamentos da sede central como nas distintas seccións e nas caixas de os Supermercados Gadis. Do total, 143 fixérono a través de programas de formación ocupacional e en torno a o 70% incorporouse ao equipo humano composto por máis de 8.100 traballadores”, sinala a firma na súa nota, que tamén subliña a promoción interna neste tempo de 668 empregados.
"OPORTUNIDADE LABORAL Aos nosos MOZOS"
“Dar a súa primeira oportunidade laboral aos nosos mozos é un dos grandes obxectivos desta aposta que, por outra banda, afianza o noso compromiso coa contorna máis próxima”, explican, á vez que valoran como a súa proposta está logran fixar poboación.
“Durante a miña formación, coñecín as diferentes seccións de produto fresco ata que finalmente decidinme por ten peixaría. As numerosas variedades de peixe que traballamos, así como os diferentes cortes e preparacións, fan que o día a día sexa interesante e nada monótono. O contacto directo cos clientes é fundamental neste traballo, che que gustar. Eu gozo esa proximidade coa xente, poder asesorarlles e que eles tamén compartan comigo as súas experiencias. Aprendín moito escoitándolles”, afirma Adrián Beira, un dos mozos que realizou as prácticas de Formación Profesional nos establecementos Gadis, nas seccións de produto fresco.
Escribe o teu comentario