Transportistas suspenden o servizo a ENCE pola baixada de tarifas en Pontevedra e Navia
A través dun comunicado, a asociación Vieiros - Unidade Galega de Transportistas --que agrupa a 300 pemes e autónomos do sector-- trasladou o seu apoio aos acordos adoptados polos transportistas e insta á empresa a convocar unha mesa de negociación "inmediata" para a adopción dun acordo "beneficioso" para as dúas partes.
Transportistas galegos e asturianos afectados pola baixada de tarifas de ENCE suspenderon temporalmente os seus servizos ás factorías de Pontevedra e Navia (Asturias) como consecuencia da baixada de tarifas, que, segundo denuncian, a empresa pretende aplicar de modo "abusivo e unilateral".
A través dun comunicado, a asociación Vieiros - Unidade Galega de Transportistas --que agrupa a 300 pemes e autónomos do sector-- trasladou o seu apoio aos acordos adoptados polos transportistas e insta á empresa a convocar unha mesa de negociación "inmediata" para a adopción dun acordo "beneficioso" para as dúas partes.
Tal e como recolle a entidade, o xoves 23 de outubro entraron en vigor as novas máximas autorizadas no sector do transporte derivadas da modificación do Regulamento Xeral de Vehículos. No caso concreto do transporte de madeira "en rolo" do monte á industria forestal supoñen un incremento da capacidade de carga de mínimo 4 toneladas, que pode chegar até unha subida de 12 toneladas de carga útil en conxuntos de 5 eixos e en 17 toneladas en conxuntos de 6 eixos.
A asociación de transportistas critica que, aproveitando este cambio, a dirección de ENCE pretenda "impor de modo unilateral e abusivo" unha redución das tarifas para os servizos de transporte de abastecemento de madeira do monte ás súas fábricas de Pontevedra e Navia.
Neste sentido, a empresa citou hai moi poucos días a varios transportistas de cada unha das fábricas a unha reunión para comunicarlles --"en ningún caso negociar nin acordar", matiza Vieiros-- a súa nova táboa tarifaria.
"Pero outros moitos decatáronse da pretensión do cambio de condicións da fábrica a través dun simple correo electrónico, no que se comunicaba a nova táboa tarifaria, o mesmo día 23 en que entraba en vigor a normativa de pesos", apunta.
Desta forma, a asociación denuncia que a fábrica "pretende absorber para si" todo o beneficio derivado do incremento da capacidade de carga dos vehículos e que sexan os transportistas quen soporten "en exclusiva" todos os custos adicionais que lles supón cargar os seus vehículos cunha maior tonelaxe.
DEMANDA DOS TRANSPORTISTAS
O mesmo xoves 23, transportistas galegos e asturianos celebraron unha asemblea, na que adoptaron de forma "moi maioritaria" un acordo polo que suspenderon temporalmente todos os seus servizos desde o pasado venres ás 14.00 horas e ata que se atenden as demandas expostas.
Entre as súas peticións, esixen a restauración dos prezos vixentes a 22 de outubro como referencia para todos os servizos de transporte e a aplicación destes á nova tonelaxe permitida, de modo que as toneladas adicionais se retribuyan ao anterior prezo.
Ademais, solicitan que, en traxectos superiores a 200 km, aplíquese unha actualización adicional de 4% sobre as tarifas previas e actualícense os IPCs acumulados desde 2021, con revisión anual automática.
Escribe o teu comentario