Stellantis advirte ás auxiliares que non lles comprará si non melloran

Tras recibir cuantiosas subvencións da Xunta e do Estado, Stellantis non mostra ningún pudor en avisar que pode prescindir de máis provedores locais se estes non producen máis barato. Isto é o que se desprende das palabras dos sindicatos de Stellantis Vigo, tras a reunión co xefe europeo da multinacional, hoxe de visita en Balaídos tras confirmar, por fin, a nova plataforma de coches pequenos para a fábrica galega.


|

Archivo - Foto de familia en Stellantis Vigo con motivo de la producción del coche 1 millón del modelo Peugeot 2008.
 


Os sindicatos do comité de empresa da factoría de Stellantis en Vigo trasladaron este xoves a súa satisfacción pola noticia da adxudicación da nova plataforma industrial multienergía, STLA Small, e valoraron que esta decisión permite manter a "estabilidade" da planta. Os representantes do persoal mantiveron un encontro co xefe de Stellantis para a rexión Europa Ampliada e número dous do grupo, , que lles trasladou o seu recoñecemento pola competitividade da fábrica viguesa.

O sindicato maioritario, SIT-FSI, lembrou que a nova plataforma, destinada a montaxe de vehículos pequenos (do segmento B,) "dará os seus primeiros froitos a partir de mediados de 2027". Ademais, permitirá manter unha planta "biflujo" en Balaídos, xa que suporá traballo para a liña M1, que actualmente ensambla os Peugeot 2008, "con todo o que leva en parámetros de investimentos, creación de emprego, desenvolvemento e viabilidade a anos vista".

A noticia foi trasladada persoalmente este xoves por Jean-Philippe Imparato aos representantes dos traballadores, nun encontro a media mañá, celebrado no marco dunha visita á factoría.

Nese encontro, segundo explicou o SIT e a preguntas sobre os plans futuros para as próximas xeracións de furgonetas, Imparato sinalou que Vigo segue sendo o principal referente neste nicho de fabricación, e que a planta está nunha "situación vantaxosa" para cando chegue o momento de renovar os modelos.

Para o SIT-FSI, a adxudicación da nova plataforma é un recoñecemento ao compromiso do persoal, ao diálogo e a paz social na fábrica viguesa, tal e como indicou o presidente do comité, Daniel Álvarez.
 

 

Jean Philippe Imparato en una foto de Stellantis
Jean Philippe Imparato nunha foto de Stellantis


"BOA POSICIÓN" PARA FUTURAS FURGONETAS
Desde CC.OO., Daniel Abella tamén incidiu en que Jean-Philippe Imparato puxo en valor de forma destacada o compromiso da parte social, que pon á factoría de Stellantis Vigo "nun nivel alto" de competitividade. "Valoramos moi positivamente a adxudicación da nova plataforma, que permitirá deixar a planta encamiñada cara á produción biflujo", destacou.
 

 


Igualmente, tamén puxo en valor as palabras do xefe de Stellantis para Europa sobre a "boa posición" que Vigo ten de face á adxudicación de novos modelos de furgonetas; e tamén destacou que Imparato "quere seguir contando" cos provedores locais, aínda que advertiu de que "deben dar un paso adiante" e "demostrar que poden seguir a Stellantis e poden competir".

Por outra banda, ademais do "compromiso" e "sacrificio" dos traballadores, o número dous do grupo tamén trasladou ao comité que outro dos factores que levaron a esta adxudicación foron os apoios económicos por partes das distintas administracións.
 

 


O representante de #UXT, Aser Sanz, insistiu na idea de que a nova plataforma é un recoñecemento aos traballadores dunha planta que, ao longo dos anos, "soubo responder as demandas e esixencias" do grupo, que fan que a fábrica sexa "competitiva".

"Era un segredo a voces que faltaba por confirmar, e había certa inquietude, por fin confirmouse", explicou, e valorou que "dados os tempos que veñen, que se siga apostando en España por seguir fabricando vehículos é unha satisfacción".

COMPROMISO PARA A INDUSTRIA AUXILIAR
Pola súa banda, o sindicato CUT foi máis crítico, e constatou que, á marxe da "satisfacción" que poida haber na planta pola adxudicación da nova plataforma, "o discurso é recorrente: hai que aumentar competitividade e reducir custos por vehículo fabricado".

Segundo sinalou Aclamación Mariño, esa mensaxe repítese sen cambios, xa sexan tempos de bonanza económica para o grupo ou de "menos bonanza", porque "a ameaza de China sempre está aí".
 

 


Con todo, o portavoz deste sindicato fixo fincapé na necesidade de non perder de vista a situación da industria auxiliar local, para a que a mensaxe de Imparato "é o mesmo: teñen que ser eficientes e competitivos si queren fabricar para Stellantis".

Nese sentido, Mariño lamentou que, "despois de tantas axudas públicas", non haxa "un compromiso real de carga de traballo" para a rede de colaboradores locais do grupo, e remarcou que as axudas das administracións deben esar condicionadas a ese compromiso de traballo para a industria auxiliar local.

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE