Outro problema para Stellantis: Debe retirar miles de Alfa Romeo Tonale por freos defectuosos
Trátase dun defecto potencialmente perigoso no pedal de freo que podería fallar durante o seu uso, o que levou a Stellantis a realizar unha campaña de revisión e reparación dos vehículos afectados. A empresa identificou 15 casos nos que o pedal do freo se desenganchó ao frear, incluíndo un accidente sen feridos. Outro revés máis a unha multinacional acosada pola caída de venda de lestes anos, as folgas en Italia e as dúbidas sobre o futuro do CEO Tavares.
Stellantis retirará do mercado español un total de 962 vehículos híbridos enchufables Alfa Romeo Tonale por un problema no pedal de freo que podería soltar e deixar de funcionar, segundo informaron a Europa Press fontes da compañía automobilística.
En todo caso, se o pedal se chegase soltar, o fabricante admite que o freo de estacionamento electrónico, situado na consola central, pode levantar e manter así durante a condución para frear o vehículo até unha parada controlada.
Ademais, o sistema de freado automático de emerxencia, a menos que estea desactivado, "intervirá sen que o condutor teña que facer nada cando detecte unha colisión inminente".
Desde o grupo avanzan que contactarán cos clientes afectados durante os próximos días para concertar unha cita co seu concesionario a fin de liquidar este problema. O remedio, que consiste en reforzar o pedal de freo, proporcionarase de forma gratuíta.
Este movemento forma parte dunha retirada máis ampla que puxo en marcha a automobilística a nivel global e que comprende até 44.500 vehículos, entre eles o Alfa Romeo Tonale, pero tamén algúns híbridos enchufables como o Dodge Hornet fabricados en 2024.
É dicir, este problema non só afecto ao Tonale, senón tamén a outros modelos de SUV híbridos enchufables do grupo Stellantis, como o Dodge Hornet PHEV
Escribe o teu comentario