Estes son os radares de Galicia que máis multan

Están situados na A-55, na A-8 entre e outro na AC-11, na Coruña cidade.  O dispositivo que máis multa de España está situado en Valdeinfierno, Cádiz.


|

Archivo - Imagen de la carretera C-59 donde entrarán en funcionamiento dos nuevos radares de tramo
 

A listaxe de 50 radares fixos e de tramo que impuxeron máis multas en España o ano pasado inclúe catro situados en Galicia: dous na A-55 ao seu paso por Mos (Pontevedra), un na A-8 entre Abadín e Mondoñego (Lugo) e outro na AC-11, na Coruña cidade.

De acordo coa listaxe publicada este xoves pola organización de defensa dos condutores Automobilistas Europeos Asociados (AEA), un dos da A-55 é o oitavo dispositivo de toda España en número de denuncias, con 42.366 en todo 2022. En concreto, é o que está situado no quilómetro 9,19 desta vía, en Mos.

 

Radarcarreteravelocidad



O segundo radar máis 'multón' de Galicia --ocupa a posición 32ª no ranking español-- está neste mesmo municipio e nesta mesma estrada, no quilómetro 11,7. O ano pasado impuxo 17.751 infraccións.

O terceiro --número 35 a nivel estatal-- que máis denuncias puxo na Comunidade galega, con 16.352, foi o radar de tramo instalado no quilómetro 545,1 da A-8, entre os municipios lucenses de Abadín e Mondoñedo.

Finalmente, o cuarto dispositivo máis 'multón' de Galicia --posición 37ª de España-- trátase do situado na Avenida Alfonso Molina da Coruña (#AC-11, quilómetro 3), con 15.644 infraccións detectadas.

CASE 4 MILLÓNS DE DENUNCIAS EN ESPAÑA
En total, en todo 2022 máis de 1.000 radares da Dirección Xeral de Tráfico (#DXT) formularon case catro millóns de denuncias en España, o que supón un incremento do 21,2% respecto ao ano 2021, segundo revela un estudo realizado pola organización AEA.

Neste sentido, o estudo constata que os radares máis activos localizáronse en Andalucía, con 953.422 denuncias formuladas (o 25,7% do total); seguido da Comunidade Valenciana, con 447.470 (12%) e Castela e León, con 427.448 (11,5%), mentres que os radares situados na Rioxa (39.757), Navarra (83.231) e Asturias (83.993) son os que menos denuncias contabilizaron.

En concreto, o radar máis activo de España --que o ano pasado non se atopaba entre os 50 máis activos-- sitúase no quilómetro 74,7 da A-381, á saída do túnel de Valdeinfierno, no termo municipal dos Barrios (Cádiz), cunha marca de 79.258 denuncias. 

O estudo tamén destaca que só 50 radares dos máis de 1.000 que dispón a DXT, formularon o 28% do total de denuncias (1.036.054) e que, deles, 33 xa aparecían no ranking de cinemómetros máis activos do ano anterior.

Doutra banda, a AEA advertiu sobre os radares que incrementaron "exponencialmente" a súa actividade e puxo como exemplo o radar situado no quilómetro 37 da A-381, (Autovía Xerez-Los Barrios) no termo municipal de Alcala dos Gazules (Cádiz), que pasou de formular 17.666 denuncias en 2021 a 68.321 en 2022.

Mentres, os radares situados no quilómetro 53 da M-40, en Madrid e no quilómetro 42,2 da GC-1, en Las Palmas de Gran Canaria, experimentaron subidas de máis dun 200% e dun 100%, respectivamente.

"A DXT debería reformular a súa política de radares, xa que non se está conseguindo o obxectivo de evitar os excesos de velocidade, nin os accidentes, convertendo os radares en meros instrumentos de recadación", detallou o presidente da AEA, Mario Arnaldo, tras coñecer que o número de denuncias formuladas son "maioritariamente" en autoestradas e autovías e non nas estradas secundarias onde se producen o 70% dos accidentes con vítimas.

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE