A televisión mantense como medio líder en Galicia, aínda que tamén crece a prensa en papel
Os medios impresos gañan audiencia respecto ao exercicio anterior, especialmente os líderes rexionais, como La Voz de Galicia, aínda que o seu consumo segue sendo menor ao 30%
Os últimos datos do Estudo Xeral de Medios, consultados por Galiciapress , supoñen un aumento de consumo para o sector da prensa en papel, pois este medio creceu un 12,6% respecto ao exercicio anterior no caso dos diarios e un 15,7% no caso das revistas.
Pola súa banda, a televisión segue sendo o medio máis consumido, un 78,1%, cunha subida do 0,9% con respecto ao ano 2022. Internet foi, pola súa banda, un dos medios que está a rozar en consumo á televisión e que aumentou tamén considerablemente este último exercicio. Así o fixo cun total dun 74,4% de alcance este 2023 , un 7,6% máis que o ano anterior.
Os medios tradicionais en papel poden celebrar unha subida este exercicio. Con todo, continuan considerablemente por baixo dos medios audiovisuais e dixitais, como a televisión, Internet ou a radio. Estes medios, que no EGM se desglosan en diarios, revistas e suplementos dominciales, non alcanzan en ningún dos tres casos o 30%.
LA VOZ DE GALICIA, DIARIO LÍDER
Dentro do consumo de prensa diaria, segundo os datos do EGM, La Voz de Galicia continúa sendo o diario máis lido da comunidade autónoma. En segundo posto atópase o seu gran competidor de Prensa Ibérica, Faro de Vigo, aínda que moi por baixo do primeiro.
A estes dous séguenlle O Progreso, A Rexión, O País, O Correo Galego e O mundo, ademais doutros diarios.
No ámbito deportivo lidera amplamente a diario Marca, seguido de As, Sport e DxT Campión. Pola súa banda, no ámbito económico, o diario máis lido é Expansión.
Escribe o teu comentario