A febre tiktoker asalta a Xunta, que pasa a ser o primeiro Goberno autonómico con conta en TikTok
O Executivo de Rueda busca 'renovar' a súa forma de comunicar e chegar de forma máis dinámica e informal á mocidade
A popular rede social pasa a ser un das novas canles de comunicación do Goberno de Alfonso Rueda, que pretende utilizalo cunha linguaxe máis informal e próximo.
Que publicarán na conta? Unha coreografía de Rueda e as súas conselleiros? A idea é que a Xunta se achegue así a unha poboación máis nova.
"Non somos fake". Así se presenta o Executivo que dirixe Alfonso Rueda no seu novo perfil institucional en TikTok . Coa súa creación, a Xunta convértese no primeiro Goberno autonómico de España en contar cun perfil institucional nesta rede social.
A Administración galega ha estreado este venres conta na rede social, dispoñible en 'https://www.tiktok.com/@xuntadegalicia', co obxectivo de crear e divulgar información de interese para a mocidade galega.
Deste xeito, e aproveitando o amplo seguimento nas páxinas oficiais de Twitter e Facebook --cuxas contas suman máis de 320.000 seguidores--, o Executivo autonómico aposta por seguir reforzando a súa comunicación dixital e por aumentar a difusión das iniciativas postas en marcha en Galicia nunha das redes sociais máis empregadas na actualidade pola mocidade.
Entre os principais obxectivos do proxecto está o de renovar a maneira de facer chegar información relevante á mocidade e á poboación en xeral, comunicándoa de maneira dinámica e informal.
Ao mesmo tempo, búscase favorecer o alcance e visibilidade de medidas de interese para un sector da poboación que está a empregar habitualmente este medio para permanecer informado.
Os contidos que estarán dispoñibles a partir deste venres inclúen publicacións de temáticas como a cultural ou a gastronómica, pero tamén a científica, a medioambiental ou a económica, entre moitas outras.
LINGUAXE MÁIS PRÓXIMA
A páxina de TikTok chega para funcionar como un espazo de contidos especializados, especificamente traballados e de interese para o público da plataforma.
Así, empregarase unha linguaxe máis próxima, afastada de termos técnicos e co estilo de comunicar propio desta plataforma, como se pode apreciar na primeira publicación do perfil.
Recomendacións culturais, novas convocatorias de axudas para a xente nova, receitas con produtos de proximidade ou vídeos de concienciación sobre violencia machista, ou o fomento do uso da lingua galega, por exemplo, serán algúns dos contidos que estarán dispoñibles nas próximas semanas nesta nova plataforma.
Escribe o teu comentario