O sistema para pedir cita médica esquécese de anciáns e persoas con discapacidade

O Sergas comprométese a actuar a instancias da valedora do Pobo fronte ás "dificultades" coa locución telefónica automática.


|

Telefonofijo2


A Consellería de Sanidade comprometeuse a estudar a posibilidade de introducir novas opcións no sistema de servizo de cita previa co fin de paliar as "dificultades" coas que se atopan persoas maiores ou con discapacidade á hora de pedir por teléfono vez para unha consulta médica.


Así o trasladou o departamento que dirixe Jesús Vázquez Almuiña á institución do Valedor do Pobo, despois de que a súa titular, Milagros Otero, se interesase pola situación. No expediente, que se dá por concluído nun escrito con data do 28 de novembro, a valedora remarca a resposta favorable da Xunta.


En declaracións a Europa Press, a propia Otero celebrou que este problema estea "en vías de solución" e esgrimiu a súa preocupación por colectivos que poidan sufrir os problemas con especial intensidade como os anciáns e os nenos.


"VERDADEIRAS DIFICULTADES"


A queixa parte dun escrito con varios promotores que alertaron no seu día de "as dificultades" coas que se atopan para solicitar cita previa para o seu centro de saúde en Celanova (Ourense), pois teñen que utilizar os números de cita facilitados polo Servizo Galego de Saúde (Sergas) "con locucións automáticas".


O problema deriva, segundo explicaban na súa queixa, de que son persoas maiores e non lles resulta fácil seguir o fío das preguntas automáticas, ademais de ter "verdadeiras dificultades" para que "se entenda a súa voz". Isto leva que a gravación repita "continuamente" 'perdoe, non lle entendín', sen que consigan obter a cita.


A valedora dirixiu a finais de outubro a Sanidade unha suxestión encamiñada a incorporar un mecanismo que lles permita falar "cunha persoa física" para ser atendidas, evitando así desprazamentos aos centros de saúde, xa que tampouco dispoñen "de medios nin coñecementos" para solicitar unha cita por internet.


No mesmo documento, a valedora constatou que a Consellería de Sanidade lle remitiu previamente un informe no que explicaba que a solicitude de cita previa nos centros de saúde realizábase a través de tres sistemas distintos: presencial, telefónico e internet.


relacionada Piden á Valedora investigar o "mal servizo" de cita telefónica do Sergas tras a súa privatización

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE