A ONU lanza en España unha campaña sobre as crises alimentarias
20 millóns de persoas están en risco de morrer de fame en catro países afircanos e mesmo hai que racionar a axuda humanitaria.
O Programa Mundial de Alimentos das Nacións Unidas (WFP, polas súas siglas en inglés) lanzou en España a campaña 'Afronta a Fame' para alertar sobre a grave crise alimentaria que pon a 20 millóns de persoas en risco de morrer de fame en Sudán do Sur, Somalia, Iemen e o nordés de Nixeria. Nestes lugares, 1,4 millóns de nenos están gravemente desnutridos e as súas vidas corren perigo.
A situación de fame declárase cando existen probas de condicións extremas relacionadas co acceso aos alimentos, a malnutrición infantil e o aumento na taxa de mortalidade, segundo sinalan os impulsores da iniciativa.
Grazas á resposta da comunidade humanitaria, a fame declarada en febreiro en dous condados de Sudán do Sur foi superada. Ata a data Somalia, Iemen e o nordés de Nixeria evitaron a fame.
Con todo, engaden, a situación segue sendo crítica. Tres destes catro países (coa excepción de Iemen) atópanse agora en tempada de escaseza, o momento do ano no que se esgotan as últimas colleitas e apenas quedan alimentos.
Ademais, as choivas fan máis difícil, cando non imposible, os accesos por estrada, alertan, á vez que indican que ás veces, o transporte aéreo é factible, pero é sete veces máis custoso. En Iemen a grave crise alimentaria circunscríbese nas consecuencias do conflito armado que asolaga o país.
WFP puxo en marcha mecanismos de resposta inmediata que inclúen desde lanzamentos aéreos de alimentos en zonas inaccesibles de Sudán do Sur ata o traslado de víveres a partes de Nixeria onde se atopan as persoas que fuxiron de Boko Haram.
Durante o mes de xuño, WFP proporcionou asistencia alimentaria a 11,8 millóns de persoas nos catro países que afrontan a fame. Case a metade delas atópanse en Iemen, onde a falta de fondos obrigou a WFP a tomar a difícil decisión de racionar a cantidade de alimentos para cada persoa e estender así os recursos dispoñibles.
Para chamar a atención sobre esta crise alimentaria sen precedentes, WFP participa na campaña mundial #FightingFamine (Afronta a Fame). En España, Mastercard e MediaCom doaron recursos e espazos publicitarios para que a iniciativa teña presenza en medios impresos, online, pantallas dixitais e mobiliario urbano, segundo detalla a axencia.
Escribe o teu comentario