Unha avaría ou un accidente co coche infla inxustamente a túa factura de teléfono
Facua denuncia a máis de 10 aseguradoras por ter liñas de tarificación especial para a atención ao cliente.
Máis de 10 aseguradoras cobran polas chamadas.
Facua denunciou ante varias autoridades de consumo autonómicas a 18 aseguradoras por contar con liñas 901 e 902 para a atención ao cliente, xa que considera que incumpren a lei ao obrigar aos usuarios a chamar a teléfonos de tarificación especial para determinados supostos.
Concretamente, a organización denunciou que Zurich, Generali, Catalana Occidente, Mutua Madrileña, Sanitas, Santalucía, BBVA Seguros, Asisa, Aviva, Plus ultra e Reale non contan con ningunha numeración gratuíta para atender os consumidores, segundo explica a organización, que critica que Aviva soamente presta o servizo a través dunha liña de tarificación especial 901.
A maioría das compañías opera certos servizos de xestión e información a través de números convencionais ou xeográficos, na maioría dos casos para asistencia no estranxeiro.
Con todo, a asociación apuntou que, a pesar de que as compañías facilitan números gratuítos ou números xeográficos, a maioría proporciona numeracións de tarificación especial para as comunicacións dos sinistros ou o exercicio de dereitos en relación ás coberturas incluídas nas pólizas contratadas, é dicir, para xestionar as incidencias e necesidades máis habituais.
Escribe o teu comentario