Bimba y Lola eleva un 32% as súas vendas grazas ao "tirón internacional"
Planea construír unha nova sede corporativa e instalacións loxísticas para abordar o seu crecemento.
Bimba y Lola alcanzou unhas vendas de 152,4 millóns de euros durante o seu exercicio fiscal 2016-2017 (desde o 1 de marzo de 2016 ao 28 de febreiro de 2017), o que supón un aumento do 32% respecto dun ano antes, segundo informou este martes a compañía de moda.
A firma galega das deseñadoras Uxía e María Domínguez, sobriñas de Adolfo Domínguez, situou o seu beneficio neto en 16,4 millóns de euros, á vez que rexistrou un resultado bruto de explotación (Ebitda) de 21,6 millóns de euros (un 14,2% das vendas).
Desta forma, os resultados da compañía, que acaba de cumprir dez anos, confirman ademais dun crecemento "significativo" en vendas, unha "substancial" mellora das marxes e do resultado.
O crecemento global da empresa sustentouse nun 21% de incremento de vendas en superficie comparable en España ('LFL') e en o "forte" tirón das súas vendas internacionais, con crecementos superiores ao 60% en Francia e no Reino Unido, ao 50% en Chile e Corea, e ao 20% en Portugal, México e Singapura.
Bimba e Lola, cuxas vendas internacionais supoñen xa o 26% do total, segue incorporando puntos de venda, de acordo co seu plan de expansión internacional.
NOVAS TENDAS
Na actualidade conta cun total de 226 tendas e nos próximos meses prevé engadir polo menos 20 máis en Francia (incluíndo os seus primeiros corners fóra de Paris, en Printemps-Lyon e Printemps-Cannes), Reino Unido, Portugal e México.
Bimba e Lola seguirá crecendo tamén en España, con novas localizacións seleccionadas, e a través de corners en El Corte Inglés.
Actualmente, a compañía emprega a máis de 1.100 persoas, un 70% delas indefinidas, o que supón un crecemento do 18% do seu persoal respecto ao ano anterior. A contribución fiscal de Bimba e Lola durante o exercicio 2016 foi de 23,3 millóns de euros.
Neste contexto, a compañía prepárase para o desembarco en varios dos mercados máis atractivos do mundo, coa intención de converterse nunha marca global dentro do seu segmento. Para poder abordar este crecemento, Bimba e Lola estuda o deseño e construción dunha nova sede corporativa, e dunhas novas instalacións loxísticas.
Escribe o teu comentario