O prezo alcista e imparable do combustible volve deixar en terra sen faenar a parte da frota

O alto prezo do gasóleo está a obrigar a moitas embarcacións a non saír a faenar e que permanezan amarradas a porto, segundo alertou o presidente da Federación Nacional de Confrarías e patrón maior de Burela, Basilio Otero.

 

 


|

No escenario actual, o prezo dos carburantes volve imposibilitar que moitas embarcacións poidan saír á mar sen que isto supoña caer en perdas. 

 

Para buscar solucións, a Federación Nacional de Confrarías propón "compras conxuntas".  "Falamos con Repsol, reunímonos con eles fai tres semanas e viron con bos ollos esta proposta.

 

Arquivo - Pesca, barco, embarcación, mar, sector pesqueiro, costa
Embarcación | Foto: EP

O alto prezo do gasóleo está a obrigar a moitas embarcacións a non saír a faenar e que permanezan amarradas a porto, segundo alertou o presidente da Federación Nacional de Confrarías e patrón maior de Burela, Basilio Otero.

O patrón maior de Burela explicou que o incremento do prezo xa supera os 20 céntimos da axuda habilitada polo Executivo estatal. "Non é que practicamente se comesen os 20 céntimos que temos de rebaixa senón que xa o superamos porque o litro rolda o euro", sostivo.

Ante iso, cualificou de "insostible" a situación e asegurou que "hai embarcacións nalgunhas partes de España que pararon porque é inviable traballar así".

 

COMPRA CONXUNTA

Ante iso, explica qu a federación nacional solicita os datos de consumo das confrarías para "tentar facer unha compra conxunta de gasóleo". "Falamos con Repsol, reunímonos con eles fai tres semanas e viron con bos ollos esta proposta. Temos que saber cantos litros imos consumir ao mes e sentarnos con Repsol e Campsa e ir ao mellor ofertante", sinala.

Neste sentido, puntualizou que "por desgraza non son moitas as confrarías que dan eses datos, sei que devanditos datos veñen goteando aos poucos".

 

O PETRÓLEO ERA MÁIS CARO EN 2008, A GASOLINA NON

Do consumo, Otero constatou que hai "moita variabilidade". Así, unha embarcación de artes menores pode consumir máis de 500 litros, mentres que un arrastreiro ou un barco que vaia ao bonito con cebo vivo pode superar os 1.000. "O barco máis grande de España, que é galego, pode consumir da orde de dez mil litros ao día", sinalou.

Otero lembrou que coa outra gran crise do 2008 o barril do petróleo estaba máis caro pero sen que o gasóleo chegase a pasar de "70 céntimos". "Non sabería dicir quen se está aproveitando desta conxuntura", concluía o presidente da Federación Nacional de Confrarías e patrón maior de Burela, Basilio Otero.

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE