O Corte Inglés e Palladium Hotel Group analizan o mercado para seguir a súa expansión con ‘Only YOU Hotels’
“Unha operación para a que O Corte Inglés e Palladium Hotel Group, que operan en conxunto no sector hostaleiro desde 2006 coas marcas Only YOU Hotels e Ayre Hoteis, contaron con BBVA e Deloitte como asesores financeiros, e Arcadis como asesor técnico.
As dúas firmas, cunha participación do 50% no negocio hostaleiro, busca impulsar a cadea ‘Only YOU Hotels’ neste 2022.
Ademais do ‘Only YOU Hotel’ de Sevilla, en proxecto, desde a dirección traballan para a expansión da cadea con operacións en cidades de España e Portugal.
Only YOU Hotels | Foto: O Corte Inglés
2022 promete ser o ano no que o turismo se recupere definitivamente unha vez superemos a crise sanitaria. España, á vangarda do sector turístico, espera o regreso dos visitantes internacionais, e desde a cadea ‘Only YOU Hotels’, participada ao 50% por O Corte Inglés e Palladium Hotel Group, xa traballan para que 2022 sexa o da súa expansión e consolidación definitiva.
Desde as dúas firmas analizan as opcións máis sedutoras para aumentar a súa presenza no segmento de hoteis premium lifestyle. Así, os obxectivos a curto prazo para pola venda de cinco hoteis da marca Ayre Hotels, que suman ao redor de 800 habitacións, en cidades como Barcelona, Madrid, Córdoba e Oviedo -dous hoteis na capital asturiana-, así como un solar no Porto á compañía Eurazeo.
“Unha operación para a que O Corte Inglés e Palladium Hotel Group, que operan en conxunto no sector hostaleiro desde 2006 coas marcas Only YOU Hotels e Ayre Hoteis, contaron con BBVA e Deloitte como asesores financeiros, e Arcadis como asesor técnico. A operación está suxeita á autorización das autoridades da competencia”, destacan no seu comunicado.
Doutra banda, en Sevilla pronto poderemos atopar un ‘Only YOU’ tendo en conta que cristalice a transformación do Ayre Hotel de Sevilla. Será o quinto da marca: dous en Madrid (Atocha e Barquillo), un en Valencia e outro en Málaga.
Only YOU Hotels | Foto: O Corte Inglés
“A marca Only YOU Hotels distínguese polo luxo centrado nos pequenos detalles, no que o hóspede é sempre o protagonista e no que os seus equipos coñecen as últimas novidades da cidade. Ademais, son hoteis dinámicos cunha permanente proposta de eventos e experiencias e caracterízanse pola súa rompedora estética e os seus cálidos e sofisticados ambientes”, subliñan as compañías.
Escribe o teu comentario