Perdas históricas no O Corte Inglés, case 3.000 millóns de euros pese ao auxe a venda en liña


|

A pandemia e o consecuente esborralle da afluencia de turistas son dous dos factores que esgrime a cadea para xustificar os malos resultados dunha empresa que arrastra unha complicada situación financeira


Está por ver como reaccionan os acredores a estas cifras, algo moi importante pois é probable que ECI siga necesitando renegociar os prazos da súa débeda


O Corte Inglés

Un outlet do Corte Inglés @ep




El  Corte Inglés rexistrou unhas perdas netas antes de provisións de 445 millóns de euros durante o seu exercicio fiscal 2020-2021 (entre marzo de 2020 e febreiro deste ano), marcado pola crise sanitaria do Covid-19, aínda que alcanzou un resultado bruto de explotación (Ebitda) positivo de 142 millóns de euros, segundo informou o grupo de distribución.


En concreto, a compañía anotouse ditas perdas, as primeiras da súa historia, nun escenario marcado polo cesamento de gran parte da súa actividade durante o confinamento e os posteriores peches sucedidos nas comunidades autónomas, así como pola ausencia total de turismo, tanto nacional como internacional (que representa máis do 14% das vendas comerciantes polo miúdo).


De acordo coas medidas de prudencia contables, este ano rexistráronse provisións por valor de 2.500 millóns de euros que se destinaron a cubrir deterioracións de inmobilizado, existencias, reordenación voluntaria do persoal, créditos fiscais e outros.


A maior parte destas provisións, 1.760 millóns de euros, derivan dunha actualización de activos como consecuencia da transformación cara a un modelo de negocio máis dixital. A esta cifra súmanse 330 millóns por deterioración de existencias, principalmente moda; 150 millóns para a reodenación do persoal; 125 millóns por saneamento de activos fiscais, e outros 135 millóns destinados a outros apartados, entre eles litixios.


Tras estas provisións, o resultado neto foi negativo en 2.945 millóns de euros.


Por áreas, o negocio retail, que descendeu un 19% respecto ao ano anterior, en liña cos menores ingresos derivados o turismo de compras, conseguiu paliar, segundo explica o grupo, os efectos da pandemia mediante unha "decidida" aposta polo modelo domnicanal e a dixitalización, que permite combinar a contorna 'en liña' coa tenda física.


SOBE UN 132% A VENDA 'EN LIÑA'


En concreto, o impulso dos servizos de Entrega no Día, Recollida en Tenda ou Clickc&Car, así como a utilización das propias tendas como plataformas loxísticas para a preparación e envío de pedidos, resultaron decisivos na evolución do negocio.


Este proceso de dixitalización incrementou o peso da venda 'en liña' ata situarse nun 17,3% do volume total do negocio de retail (preto de 1.805 millóns de euros), o que representa un incremento do 132% respecto ao ano anterior.


En concreto, O Corte Inglés recibiu 759,7 millóns de visitas á súa app e web. A Recollida en Tenda creceu un 126%, mentres que a Entrega no Día alcanzaron os 145 millóns de vendas, un 8,7% das vendas 'en liña'.


CAEN UN 89% As VENDAS DA súa FILIAL DE VIAXES


O grupo destacou, por outra banda, que a falta de mobilidade e a ausencia de turistas tivo un "forte" impacto en Viaxes O Corte Inglés, cuxas vendas caeron un 89%.


Noutras áreas de actividade, a compañía destacou a fortaleza do modelo de negocio e a xestión do Corte Inglés Seguros, o que permitiu manter o seu volume de vendas nun ano "tan complicado" como 2020.


Por outra banda, o grupo reforzou a súa posición de liquidez que, a peche do exercicio, sitúase en 3.549 millóns de euros permitindo afrontar todos os compromisos da empresa "con consistencia e firmeza", mentres que a débeda aumentou en 560 millóns de euros, ata alcanzar os 3.811 millóns.


Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE