8 millóns de euros para a promoción do Xacobeo que prepara a Xunta para este xuño

|

O Goberno de Galicia recalca que no momento en que a situación epidemiolóxica permita "recuperar a mobilidade" os peregrinos regresarán á capital galega. 


O vicepresidente primeiro Alfonso Rueda aventura que "a nova maneira de viaxar vai ter que ver co contacto coa natureza e cos espazos abertos e non masificados", algo presente en o Camiño de Santiago.


Ou Vicepresidente Primeiro E Conselleiro De Presidencia, Xustiza E Turismo, Alfonso Rueda, Acompañado Dá Directora De Turismo De Galicia, Nava Castro, Visitará A Rodaxe Do Anuncio Dá Campaña Do Xacobeo 21-22 Camiña A GaliciaAlfonso Rueda no set do anuncio | Foto: EP


O vicepresidente primeiro da Xunta, Alfonso Rueda, visitou este martes a rodaxe dun anuncio sobre o Xacobeo 21-22 'Camiño a Galicia', que se enmarca nunha "potente campaña de promoción" da cita que o Goberno galego prevé lanzar o próximo mes, en canto "a situación sanitaria permita recuperar a mobilidade", e que conta cun investimento global de oito millóns de euros.


A película promocional desenvolverá sete microhistorias en diferentes lugares do Camiño, tanto nos roteiros máis coñecidos como noutras paraxes paralelas de ámbito turístico, e fará unha antoloxía tanto dos diferentes perfís de peregrinos que percorren o Camiño como do patrimonio natural, cultural e arquitectónico que se pode admirar nel.

Alfonso Rueda avanzou que a previsión é lanzar a campaña dentro dun mes, coincidindo coa "posibilidade real de facer o Camiño" tras un ano de pandemia e restricións de mobilidade. Así mesmo, destacou os valores que se promoven nela, xa que "a nova maneira de viaxar vai ter que ver co contacto coa natureza e cos espazos abertos e non masificados, e todo iso está no Camiño de Santiago".

Esta medida de promoción --inicialmente ideada para comezos de ano, pero que a situación sanitaria ha obrigado a aprazar-- enmárcase nos esforzos da Xunta para construír "o mellor dos Xacobeos posibles", un Ano Santo dobre que, cre, "supoñerá o motor da reactivación do turismo galego e da economía da comunidade".


OUTRAS MEDIDAS

En canto á promoción, lembrou Rueda, o Goberno galego ha incidido nos últimos meses no fomento da mensaxe de Galicia como destino seguro, dando a coñecer a comunidade como "un destino de calidade e confiable co obxectivo de recuperar a confianza dos viaxeiros en canto sexa posible maior mobilidade".

Para iso, puxéronse en marcha distintas actuacións, como medidas de protección anti covid-19 en albergues e no conxunto de establecementos turísticos, así como o seguro coronavirus, dotado con 1,2 millóns de euros, co que se cubrirán os gastos sanitarios dos viaxeiros ante un caso de infección por covid-19 ou nos casos de corentenas por ser contactos estreitos.

Paralelamente, o vicepresidente reiterou o compromiso da Administración autonómica no apoio ao sector, afectado pola pandemia, con medidas como a Tarxeta Bono Turístico #QuedamosenGalicia, coa que se prevé inxectar 6,8 millóns de euros ao turismo galego.

Ademais, co programa Elixe Galicia, que se reactivará a finais deste mes, mobilizaranse outros 3 millóns de euros, neste caso mediante viaxes fóra de tempada alta dirixidos a distintos colectivos.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress