Xulgado coruñés condena a Air France a indemnizar a un viaxeiro ao que negou a devolución dun voo no confinamento

|

O afectado, que tiña un voo entre Río de Janeiro e Brasil en abril de 2020, en plena primeira onda da pandemia, denunciou á compañía aérea que se negou á reembolsar o billete a pesar de cancelar o voo. 


A maxistrada considera que a conduta da aerolínea fixo que o pasaxeiro tivese que acudir á vía xudicial, o que lle fixo asumir uns gastos que non debía soportar


Airfrance

Avión de Air France | Foto: EP


O Xulgado do Mercantil número 1 da Coruña condenou a Air France ao pago de 1.166,69 euros a un viaxeiro cun voo cancelado polo estado de alarma, ao que a compañía se negou a reembolsar o abonado nun primeiro momento.


O afectado tiña un billete para voar o 20 de abril de 2020 entre Río de Janeiro (Brasil) e Madrid, o cal foi cancelado polo peche do espazo aéreo por mor da pandemia.

Así, o viaxeiro solicitou en vía extraxudicial o reembolso do seu diñeiro a Air France, sen obter resposta, polo que o afectado acudiu a reclamador.es para recibir asesoramento legal e presentar demanda.


Na sentenza, a xuíza considera que a conduta da aerolínea fixo que o pasaxeiro tivese que acudir á vía xudicial, o que lle fixo asumir uns gastos que non debía soportar.

Así, condénase a Air France ao reembolso do billete, á vez que se lle impoñen as costas do proceso. Contra o fallo non cabe recurso, tendo en conta que a aerolínea contestou á demanda achandándose ás pretensións da mesma.

Aínda que Air France, recoñeceu o dereito de reembolso polo billete, asegurando que fixera o pago na conta do pasaxeiro antes da presentación da demanda, en realidade, a aerolínea non realizou o abono ata o momento de emprazar a demanda á mesma.


Segundo Jorge Ramos, avogado de reclamador.es, "esta resolución é moi relevante por dous motivos. O primeiro é que se dá a razón ao pasaxeiro por non gozar dun voo que tiña previsto o 10 de abril de 2020, isto é, co estado de alarma vixente, tal e como establecen as Directrices da Comisión Europea e mesmo o Ministerio de Consumo".


"Pero tamén é realmente importante porque, pese á violación da aerolínea, condénase en costas a esta, e iso aínda que o Artigo 395 da Lei de Axuizamento Civil establece que non procede a imposición de costas cando o demandado achándese, salvo que o tribunal, razoándoo, aprecie mala fe no demandado, como é o presente", expón.


Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress