Adolfo Domínguez planea abrir 23 tendas en México mentres proxecta despedir ao 30% do seu persoal en España

|

A alianza da firma cos grandes almacéns O Palacio do Hierro permite a Adolfo Domínguez, avanzar na súa expansión internacional, mentres un de cada tres postos de traballo están ameazados polo ERE da compañía


"O plan de consolidación no país mexicano busca acelerar o crecemento da compañía no continente americano, unha vez redúzanse as restricións pola crise do coronavirus", explican. 


Tenda de Adolfo Domínguez

Tenda de Adolfo Domínguez | Foto: EP


Adolfo Domínguez consolida o crecemento da súa rede comercial internacional tras asinar unha nova alianza cos grandes almacéns O Palacio do Hierro para a apertura de 23 novos puntos de venda en México, que se situarán tanto a pé de rúa como en centros comerciais, no próximos cinco anos.

As dúas primeiras tendas están xa abertas en Monterrey e Ciudad de México, segundo informou este luns a compañía téxtil, que conta con 110 puntos de venda no país azteca que achegan o 16% da facturación anual de Adolfo Domínguez como o seu principal filial fose de España.

A colaboración entre o grupo español con sede en Galicia e O Palacio do Hierro iniciouse en 1997, cunha estreita colaboración entre ambas as firmas desde entón. En concreto, Adolfo Domínguez dispón na actualidade de 76 puntos de venda nos centros comerciais do Palacio do Hierro en dez cidades mexicanas.

"O plan de consolidación no país mexicano busca acelerar o crecemento da compañía no continente americano, unha vez redúzanse as restricións pola crise do coronavirus", explicou a firma.


A compañía dispón na actualidade dunha rede de 121 tendas en seis países americanos: Colombia (4 tendas), Perú (3), Chile (2), Costa Rica (1), México (110 tendas) e Guatemala (1).


NOVA TENDA EN GUATEMALA

Doutra banda, a firma relocaliza a súa tenda principal en Guatemala e trasládase a un novo establecemento en Oakland Mall, un dos centros comerciais máis destacados da cidade.


A nova tenda comercializa as coleccións de home, muller e complementos da marca e segue o concepto de economía circular que a firma impulsa nos seus establecementos desde o pasado ano e que aposta pola reutilización de materiais.

"Traballamos constantemente en optimizar a nosa rede comercial, en estar alí onde vendamos máis e mellor, onde sexamos máis rendibles" explicou a directora de Expansión Internacional de Adolfo Domínguez, Anabel Rúa.

A firma resaltou que o mercado americano converteuse no principal continente de expansión do grupo, que multiplicou por 10 as súas tendas en México desde 2006 (de 12 a 110). Un de cada tres puntos de venda da firma están xa no continente americano.


"México e Latinoamérica en xeral son mercados crave para nosa firma desde a apertura de laprimera tenda en 1997,precisamente da man do Palacio de Hierro. O noso plan de crecemento adaptarase á saída da crise do coronavirus e á normalización dos tráficos nas tendas e centros comerciais", explicou Rúa.

O Palacio do Hierro, do grupo BAL, conta na actualidade con 14 tendas e unha facturación anual de 35.610 millóns de pesos (1.500 millóns de euros) no exercicio 2019.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE