O investimento en publicidade de xogos e apostas creceu con vigor en 2019
O gasto en publicidade da industria do xogo rexistrou un crecemento de dobre díxito ao longo do pasado ano a pesar do retroceso xeral do gasto en márketing en España En 2019 en conxunto, o gasto en publicidade de xogos e apostas creceu un 10,6% ata rozar os 146 millóns de euros, como se desprende da sexta edición do Ou bservatorio da Publicidade en España, auspiciado pola Asociación Española de Anunciantes.
O gasto en publicidade da industria do xogo rexistrou un crecemento de dobre díxito ao longo do pasado ano a pesar do retroceso xeral do gasto en márketing en España
En 2019 en conxunto, o gasto en publicidade de xogos e apostas creceu un 10,6% ata rozar os 146 millóns de euros, como se desprende da sexta edición do Ou bservatorio da Publicidade en España, auspiciado pola Asociación Española de Anunciantes. De acordo ao mesmo, o gasto en publicidade a nivel nacional caeu un 0,6% interanualmente, ata situarse en 13.145 millóns de euros.
O pasado ano alcanzouse un fito, pois a publicidade na internet superou por primeira vez á televisiva, que supuxo o 33,7% polo 38,7% de dixital ou online. O xogo e as apostas foron o undécimo sector con máis gasto en España; e só houbo un sector que incrementou máis o gasto publicitario respecto ao ano anterior: o industrial, material e agropecuario, cun avance próximo ao 30%
En números absolutos, o sector con maior gasto en publicidade foi o de automoción, con 564 millóns de euros. A lotería da ONCE situouse no decimoprimer lugar da clasificación de empresas por investimento en publicidade, por encima de empresas como Renault ou Samsung; cun gasto de 49 millóns de euros, absorbeu un terzo do gasto conxunto do sector do xogo.
Por outra banda, o Observatorio tamén recolle que en 2019 o sector do xogo situouse nunha discreta décimo quinta posición en termos do que se coñece como notoriedade publicitaria; é dicir, o número de persoas que lembran ver ou oír publicidade dunha marca ou empresa.
A publicidade ata xuño de 2020, en descenso
Os últimos datos dispoñibles sobre o gasto en márketing de operadores de xogo, relativos aos meses de abril a xuño deste ano, reflicten pola contra unha caída pronunciada. Son recompilados pola Dirección Xeral de Ordenación do Xogo nos seus informes trimestrais sobre o xogo online en España - neste caso, do segundo trimestre de 2020.
Neste informe, o máis recente, o gasto foi de 40,6 millóns de euros, o que representa unha caída do 50% en termos interanuais - en relación ao mesmo trimestre do ano precedente. Aínda que o gasto reduciuse en todas as canles de márketing durante o trimestre, a maior caída foi en publicidade, do 58%, ata situarse en 17,2 millóns de euros.
Non é de estrañar que o retroceso fose tan pronunciado, pois durante o Estado de Alarma en España, a publicidade de xogo e apostas limitouse por decreto lei. A restrición fixo que tanto en radio como en televisión a publicidade tivese que limitarse á franxa horaria dunha a cinco da mañá.
O decreto tamén supuxo a prohibición de ofertas e promocións por parte dos operadores. Por iso, o gasto en bonos de casas de apostas e outras ofertas de empresas de xogo en liña caeu un 57% respecto ao segundo trimestre de 2019, situándose en tan só 12,5 millóns de euros.
Escribe o teu comentario