"O sistema educativo español é abusivo coas repeticións de curso", denuncia a ministra Isabel Celaá
Isabel Celaá, ministra de Educación e Formación Profesional, defende os cambios aplicados para este curso onde os estudantes poderán pasar de curso e obter os títulos de ESO e Bacharelato sen límite de suspensos.
"O profesorado agora traballa illadamente, canta a nota; e o traballo colexiado para avaliar a un alumno de acordo á súa progresión académica ten moita máis garantía de non equivocarse que cando se fai en solitario", sostén.
A ministra de Educación e Formación Profesional, Isabel Celaá, defendeu o decreto que mantén a flexibilidade este ano á hora de pasar de curso e obter os títulos de ESO e Bacharelato sen límite de suspensos e asegurou que "o sistema español é abusivo coas repeticións".
En relación ás reticencias dalgunhas comunidades autónomas a aplicar o decreto que se debate este xoves no Congreso, a ministra precisou que "a lectura que fan algúns é incorrecta" e confrontou os datos de alumnos repetidores en países da OCDE onde a media é do 11 por cento, fronte ao 29 por cento en España.
Celaá explicou, nunha entrevista en RNE recollida por Europa Preess, que "mandar a un estudante a repetición é unha decisión moi seria, que afecta o alumno e ao sistema" e mostrouse convencida de que "cando un alumno non aprendeu, non é cuestión de que necesite máis tempo para aprender, senón que o profesor identifique que é o que non aprendeu e reforce".
Segundo indicou a titular de Educación, o obxectivo da reforma pasa porque a decisión sobre a promoción hai titulación dun alumno sexa "colexiada" polo grupo de docentes dese estudante.
"O profesorado agora traballa illadamente, canta a nota; e o traballo colexiado para avaliar a un alumno de acordo á súa progresión académica ten moita máis garantía de non equivocarse que cando se fai en solitario", insistiu Celaá.
A ministra precisou, con todo, que "iso non quere dicir que alumnos con suspenso haxan de pasar, senón que a mirada mais importante está na avaliación da evolución global dese estudante; é un paso en calidade que esixe máis esforzo ao sistema e ao alumno".
Por outra banda, a titular de Educación referiuse á incidencia da pandemia nos centros escolares que situou nun un por cento do total de aulas en todo o territorio nacional. "A situación está a ser satisfactoria; os centros educativos forman máis parte da solución que do problema e están a ser centros 'anticovid' porque fan detección precoz e colaboran con sanidade", indicou a ministra.
Respecto a a total presencialidad dos alumnos de terceiro e cuarto de Secundaria e os de Bacharelato, Celaá asegurou que "é un obxectivo posible", aínda que pediu "prudencia". "O obxectivo é chegar á presencialidad absoluta, porque é a que ten maiores beneficios en termos de satisfacción e interacción, pero non estamos en tempos de descontrolar unha organización que ata a data foi ben", indicou Celaá, quen admitiu estar "moi atenta" á situación na Universidade.
Escribe o teu comentario