A NBA e Inditex únense para unha nova colección de moda
Bershka, unha das marcas para mozas do Grupo Inditex, aliouse coa NBA para lanzar unha colección, que está inspirada no 'streetwear' americano e nos estilos máis urbanos.
Bershka, unha das marcas para mozas do Grupo Inditex, aliouse coa NBA para lanzar unha colección, que está inspirada no 'streetwear' americano e nos estilos máis urbanos.
En concreto, esta colección, que estará dispoñible a partir do 7 de agosto en Bershka.com e en tendas seleccionadas da marca, mostra a capacidade da NBA de unir a xogadores e afeccionados de todo o mundo, así como o concepto de reunir a diversos grupos, xa que moitas das pezas presentan unha mestura do logo de máis dunha das franquías.
Entre os exemplos inclúense un 'hoodie' para home cos logotipos de franquías como as de Chicago Bulls, Golden State Warriors e Orlando Magic, e un top e un pantalón chándal 'oversized' cos dos Angeles Lakers, Miami Heat e New York Knicks en formato 'patchwork' para muller.
Ademais esta colección conta coa etiqueta 'Join Life' de Bershka, que indica que as pezas se han confeccionado seguindo os procesos e coas materias primas máis sostibles, como algodón e poliéster reciclados e algodón de cultivo ecolóxico.
O anuncio deste acordo entre a liga de baloncesto coincide co regreso da competición norteamericana tras ter que paralizala pola pandemia do coronavirus e que se renovará este xoves na 'burbulla' creada no Walt Disney World Resort de Orlando (Florida).
Pola súa banda, esta non é a primeira vez que o Grupo Inditex se alía coa NBA, xa que Zara, o seu buque insignia, lanzou en 2013 unha edición limitada de camisetas para nenos a escala mundial.
Escribe o teu comentario