Clientes rebélanse por problemas en compras en liña do Corte Inglés
Algúns pedidos nunca chegan, outros chegan rotos e nalgúns casos, equivocados.
O 25 de abril Jésica comprou unha batedora para uns familiares na tenda online do Corte Inglés coa opción de envío rápido. O pedido chegou dous días despois, pero non era o modelo que solicitara e nin sequera funcionaba. Desde entón, tentou poñerse en contacto co teléfono de atención ao cliente para compras online dos grandes almacéns, pero nin sequera colléronlle o teléfono. Hoxe aínda non recibiu unha batedora que funcione nin ningún tipo de resposta por parte da compañía.
Ela é unha dos moitos afectados pola tenda online do Corte Inglés, que nos últimos días está a ter un protagonismo indeseado nas redes sociais por ter a demasiados clientes descontentos coa súa xestión.
O día 18 de maio, despois de sentirse ignorada durante case un mes e ver que había moitos máis usuarios no seu mesma situación, Jésica abriu o grupo de Facebook "Afectados polo Corte Inglés", onde xa conseguiu reunir centos de historias rocambolescas de clientes que confiaron nos grandes almacéns e saíron escaldados. En tan só dez días, o grupo xa ten 2.000 comentarios e case 600 usuarios.
Algúns pedidos nunca chegan, outros chegan rotos e nalgúns casos, equivocados. Chama a atención o caso dunha nai que explica que a súa filla comprou un libro para regalar ao seu irmán o día dos seus aniversarios. En lugar do produto que había escollido, recibiu un libro erótico, e ata o de agora non foi capaz de contactar cos grandes almacéns para que lle envíen o produto correcto. O seu fillo xa cumpriu anos e aínda non ten o seu agasallo.
Os clientes téntanse poñer en contacto co teléfono gratuíto que proporciona os grandes almacéns (91 436 92 66), pero ninguén lles atende. CatalunyaPress contactou con este teléfono cinco veces ao longo deste xoves e só conseguiu falar cun robot que di que as liñas están ocupadas e colga a chamada automaticamente, sen sequera ofrecer a opción de quedar en cola.
Outros clientes confiaron na filial de produtos alimentarios do Corte Inglés, Hipercor, obtendo resultados parecidos. Montserrat denunciaba este xoves no grupo de Facebook que o 24 de marzo fixera unha compra de comida para a súa nai, de 84 anos, que debía ser entregada o 1 de abril. Case dous meses despois a súa nai non recibiu o pedido e na páxina web pon que está entregado. Tentouse poñer en contacto con atención ao cliente, sen obter ningún tipo de solución.
Estas son algunhas das moitas historias de usuarios que se consideran estafados polos grandes almacéns. Pódense ler no grupo de Facebook fundado por Jésica, en Twitter, e en páxinas web de recensións como Trustpilot.
Onte Jésica e outros afectados recibiron un correo do Corte Inglés para compensar os inconvenientes ocasionados: ofrecéronlle un un bono de 20 euros para comprar outro produto. Ela segue sen a súa batedora.
Escribe o teu comentario