​Este é o peor momento para cambiar de operador telefónico, advirten as asociacións de consumidores e seguridade dixital

|

A Plataforma pola Seguridade e a Privacidade Dixital (PSPD), composta pola Unión de Consumidores de Galicia (UCGAL), a Asociación de Internautas (AI) e a Asociación prol Dereitos Civís Económicos e Sociais (ADECES), instan á poboación a non realizar cambios de compañía nesta datar “para non poñer en risco as súas comunicacións”.


Ordenador moviles



Cando máis dependentes somos das comunicacións, tanto polo seu servizo como polas oportunidades de lecer que ofrece, menos favorable é a posibilidade de cambiar de compañía. Esa é a conclusión á que chegou a Plataforma pola Seguridade e a Privacidade Dixital, que sinala que nestes momentos os usuarios corren perigo de perder a conectividade “por  algunhas prácticas comerciais que se están rexistrando en relación coa portabilidad da liña fixa ou de servizos en paquetes que inclúen unha liña fixa que non pode prosperar a teor das condicións que rexen esta operación durante o estado de alarma”


Ante isto, a plataforma expón os problemas aos que se enfrontan moitos usuarios que poidan quedar sen conexión con ningún operador, aínda que advirten que as compañías telefónicas seguen ofertando promocións ás novas altas, aínda que as condicións do novo contrato non poidan ofrecerse de forma inmediata durante o estado de alarma. Así, algúns trámites, como a presenza do persoal técnico do operador no domicilio do cliente, non pode darse durante o confinamento polo risco para a saúde que supón.  


“A situación de limbo pode verse agravada, afectando os móbiles do paquete, se o usuario comprométese a realizar a portabilidad fixa despois do estado de alarma, porque nese caso tampouco poderá efectuarse a portabilidad do número ou números móbiles e a falta de conexión tamén lles afectará”, sinala a plataforma, que tamén poñen o foco sobre ofertas para novas altas, que tampouco garanten que se poidan realizar as “operacións pertinentes para levar a cabo o alta”.


“É necesario lembrar a insatisfacción que estas prácticas supoñen e, por tanto, a necesidade de atender as reclamacións que se xeren coa consecuente carga dos centros de atención e o risco inherente”, conclúe a nota da plataforma. 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress