Para viaxar en tren hai que dar o nome, móbil e outros datos persoais debido ao coronavirus
Renfe implanta este luns o billete personalizado, de forma que os viaxeiros terán que facilitar obrigatoriamente o seu nome, o seu número de teléfono móbil e outros datos de contacto cando compren un billete de calquera tipo de tren.
A medida aplícase a calquera tipo de ferrocaril que admita reservas de prazas e posibilita ser avisado se se xunto a alguén contaxiado de COVID-19
Renfe implanta este luns o billete personalizado, de forma que os viaxeiros terán que facilitar obrigatoriamente o seu nome, o seu número de teléfono móbil e outros datos de contacto cando compren un billete de calquera tipo de tren.
A compañía pública toma esta medida de carácter "preventivo" ante a actual crise sanitaria, para poder contactar cos viaxeiros en caso de alerta sanitaria ou de rexistrarse algunha eventual incidencia na circulación dos trens.
En concreto, permitirá á operadora "contactar de forma inmediata cos viaxeiros" para informarlles de se, por exemplo, désese o caso de que estivesen en contacto con persoas contaxiadas con coronavirus, co fin de "poñer en marcha canto antes os correspondentes protocolos sanitarios".
"A actual situación sanitaria aconsella implantar o billete personalizado, que repercutirá nun beneficio dos viaxeiros, as súas familias, o persoal de a bordo dos trens e, en definitiva, da sociedade", indicou nun comunicado.
Desta forma, Renfe implanta desde este luns este tipo de billete, tal como xa existe no caso do avión, en todas as súas canles de venda e para todos os trens que admiten reserva de prazas.
En concreto, en virtude do cambio, durante o proceso de compra, será obrigatorio que o viaxeiro introduza ou facilite o seu número de teléfono móbil e os seus datos de contacto.
Renfe asegura que o tratamento destes datos persoais cumprirá con todas as obrigacións que impón a normativa vixente en materia de protección de datos.
AXENCIAS, NUNHA SEGUNDA FASE.
As vendas a través da web, da App, telefónicas e nos despachos de billetes das estacións serán as primeiras en comercializar estes billetes. Posteriormente, sumaranse tamén as axencias de viaxe, tanto presenciais como 'online'.
Renfe lanza este billete en plena alerta sanitaria e estado de alarma no país pola pandemia de coronavirus, e mentres que, dadas as medidas de restrición de mobilidade decretadas, só pode poñer en circulación o 10% da súa oferta habitual trens que, ademais apenas transportan a uns 1.500 viaxeiros ao día.
En concreto, a operadora só ten permitido poñer en circulación o 30% da súa oferta habitual de trens AVE e de Longa e Media Distancia.
Ademais, só pode vender o 30% da prazas destes vehículos co fin de garantir as distancias de seguridade entre pasaxeiros recomendadas por Sanidade. Así na práctica, a compañía só ofrece unha oferta equivalente a entre o 10% e o 15% do habitual.
Escribe o teu comentario