A marca R Cable, de anunciar a súa expansión a León e Cantabria, a verse ameazada polo desembarco de Virgin

|

Como hai tempo que explicou Galiciapress, os británicos que controlan Euskaltel cernan os anunciados plans para que a marca R Cable se expadiese máis aló de Galicia. Por agora, manteñen os distintivos autonómicos (R en Galicia, Telecable en Asturias e Eukaltel en Euskadi). 


Agora ben, vista o seu estratexia centralizadora -que eliminou en o país ducias de postos de traballo que antes estaban en Galicia- ninguén pode descartar que, aplicando o mesmo criterio de aforro, ao final Virgin sexa a única marca do grupo en España, limitando aínda máis o galego que queda en R Cable.


Acordo entre Euskaltel e Virgin




O cal ten unha vertente cultural -pué R Cable é o gran referente da publicidade tencnológica en galego, un sector no que a lingua propia esta infrarepresentado e tamén político-económica. R Cable foi fundada con capital galego, en boa medida das caixas, e, ademais, recibiu  gran cantidade de subvencións da Xunta para expandir a súa fibra óptica, que foi o que lle permitiu facerse un oco no mercado. 


Fuentes oficiais do Goberno Gallego confirmaron no seu día a Galiciapress que, só desde 2016, R Cable "foi beneficiada dunha liña de axudas de 3,4 millóns para o despregamento de fibra en polígonos industriais". Ademais, desde a AMTEGA lémbrase que "o Estado concedeu a R desde 2016 13 millóns de euros para o despregamento de fibra en Galicia".   É dicir, máis de 16 millóns de euros de axudas públicas no últimos catro anos para unha rede que agora Zegona baralla vender.


Non fai tanto, en xaneiro do ano pasado, a compañía anunciou que Cantabria e León ían empezar a beneficiarse das ofertas baixo a marca R Cable. Con todo, en canto Zegona tomo el temón do Grupo Euskaltel, cambiaron os plans. De feito, para ver o anuncio oficial da expansión da marca R publicado no seu día hai que ir ao caché de Google, pois na web corporativa ha desparecido.


APOSTA POR UNHA MARCA COÑECIDA DE ORÍGEN BRITÁNICO

Euskaltel anunciou este mércores a firma dun acordo de licenza de marca co Grupo Virgin para utilizar a marca Virgin na súa expansión en todo o Estado español, máis aló dos seus mercados naturais, segundo comunicou o grupo á CNMV.


Quizais para limitar o impacto da noticia, onte visitaba Galicia conselleiro delegado do Grupo Euskaltel, José Miguel García. O grupo insistiu en que segue apostando por crecer en Galicia usando a marca R.   R conta con 250.000 clientes na Comunidade galega, onde é o principal operador con, segundo cifras da empresa, 30 por cento do mercado dos operadores de telefonía e Internet no país.

A compañía subliñou, resume Europapress, que a firma deste acordo constitúe un "importante fito" para Euskaltel e destacou que, grazas á mellora dos acordos almacenistas de acceso asinados en decembro de 2019, Euskaltel conta xa con todos os activos necesarios para o seu plan de expansión nacional.

COMBINACIÓN DE MARCAS
A marca Virgin coexistirá coas tres marcas establecidas do Grupo (Euskaltel, Telecable e R), que seguirán prestando servizos líderes en cada unha das súas respectivas rexións (Euskadi, Asturias e Galicia).

Euskaltel indicou que "a combinación das súas sólidas marcas rexionais coa marca Virgin", que utilizará a nivel nacional, achegará "excelentes oportunidades de crecemento".

Segundo subliñou, este plan levará a Euskaltel ao 85% do mercado español onde non está presente a día de hoe, permitindo aos clientes destas zonas "beneficiarse de servizos cuádruplo play de alta calidade e gran valor, aproveitando as avanzadas capacidades de Euskaltel".

Así mesmo, subliñou que o uso da marca Virgin acelerará o crecemento neste mercado aínda sen explotar por parte de Euskaltel.O grupo destacou que Virgin é unha das "marcas máis recoñecidas e respectadas do mundo", e conta cun recoñecemento de marca superior ao 75% en España.

"Gañouse unha sólida reputación ao ofrecer unha extraordinaria capacidade de innovación e de experiencia ao cliente, así como un enfoque na transformación e xeración de valor nas compañías", engadiu.

Euskaltel destacou que o Grupo Virgin, fundado en 1970 por Sir Richard Branson, desenvolveu negocios de "gran éxito" en sectores como as telecomunicacións, viaxes, transporte, servizos financeiros, lecer, entretemento e saúde. Na actualidade, existen máis de 60 negocios diferentes baixo a marca Virgin en 35 países e o grupo conta con máis de 15 millóns de clientes de telecomunicacións a nivel global. Os seus mercados crave inclúen países como o Reino Unido, Estados Unidos, Francia, Australia e varios países de fala hispana como México, Colombia e Chile.

Tras a firma do acordo, o conselleiro delegado do Grupo Euskaltel, José Miguel Garcia, indicou que a marca Virgin será "un importante activo" para Euskaltel a medida que se expanda o negocio no resto de España. "Virgin representa servizo ao cliente, valor e fiabilidade, atributos que son clave para a nosa estratexia de expansión nacional. Estamos convencidos de que Virgin é a marca adecuada para impulsar o crecemento e o valor do noso negocio a medida que nos expandamos no 85% do mercado español onde aínda non estamos presentes", agregou.

Pola súa banda, o CEO do Grupo Virgin, Josh Bayliss, indicou que o Grupo Euskaltel é un dos "líderes do mercado en España, coñecido polo seu excelente servizo e innovación no sector das telecomunicacións". "Estas son calidades das que tamén sentimos orgullosos en Virgin, o que nos fai confiar en que Euskaltel é o socio perfecto co que lanzar os servizos de telecomunicacións de Virgin en España", subliñou.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress