Últimos preparativos para desencallar o petroleiro Blue Star da costa de Ares
Os traballos previos para tratar de rescatar o buque 'Blue Star' da costa de Ares (A Coruña) --na que encallou a medianoite do 24 de novembro-- continúan en terra, a bordo e no mar. Mentres, o persoal de reforzo de tiro en popa e a babor xa comezou a traballar.
Os traballos previos para tratar de rescatar o buque 'Blue Star' da costa de Ares (A Coruña) --na que encallou a medianoite do 24 de novembro-- continúan en terra, a bordo e no mar. Mentres, o persoal de reforzo de tiro en popa e a babor xa comezou a traballar.
Ata catro remolcadores traballan no operativo
De todos eles encárgase a empresa holandesa contratada polo armador, SMIT Salvage, e a compañía local Ardentia Marine. Desde o venres, 6 de decembro, dedícanse a aumentar a altura da tirolesa instalada en terra para facilitar o desprazamento do persoal de traballo á embarcación.
Non só transportan equipos e alimientos, senón que tamén se trasladan desta maneira os propios empregados porque o acceso polas escaleiras supoñía un 'hándicap' para moitos deles.
Desta forma, este sábado xa puideron acceder a bordo varios equipos de soldadores para reforzar os puntos de tiro do barco durante os próximos días.
O obxectivo é mellorar as condicións actuais para poder remolcar o buque, xa que esas zonas deberán resistir a forza que exercerán os dous remolcadores, equivalente a 200 toneladas cada un, en cada un dos puntos.
BABOR E POPA
Segundo o plan de rescate de SMIT Salvage, a operación de tiro consistirá nun arrastre de maneira combinada entre a zona de babor e de popa da embarcación sinistrada.
A idea é volver tentar desencallarlo durante a pleamar e, se é posible, con mareas altas, mar de axitado e ondas. Estas condicións axudarían aos remolcadores para evitar as rocas do fondo e sacar o barco.
Outro factor a favor desta operación é que nestes momentos o 'Blue Star' pesa unhas 110 toneladas menos tras a retirada de combustible do seu interior. Ademais, tamén se quitará a auga que permanece nos tanques de lastre despois de que rompese o casco exterior.
Os labores que levarán a cabo están relacionadas coa presurización dos tanques a través de aire comprimido para conseguir retirar todo o líquido que haxa dentro.
DOUS REMOCADORES DE TIRO
Na zona xa están os dous grandes remolcadores contratados por SMIT Salvage para a operación de tiro do barco sinistrado. O primeiro deles, 'Union Princess', leva varios días amarrado no porto exterior de Ferrol e este sábado xa se desprazou ao lugar do accidente.
O outro, 'Boka Pegasus', teñen prevista a súa chegada á primeira hora da tarde deste sábado, 7 de decembro, ao porto da Coruña, onde recollerá tren de remolque e partirá cara á costa de Ares.
Ambos os remolcadores están considerados como dos máis potentes para poder realizar rescates deste tipo.
Mentres tanto, o 'Vehintiocho' continúa unido cun cabo á popa do buque quimiquero e será utilizado como un apoio nestas tarefas. Pola súa banda, 'Don Inda', de Salvamento Marítimo, permanece na área.
Todo este dispositivo para poder retirar o barco entre os días 10 e 15 deste mes de decembro, cando agardan ter as condicións ideais e os preparativos listos para materializar esta acción.
Escribe o teu comentario