Unha operadora deberá pagar 9.000 euros a un usuario por incluílo incorrectamente como moroso
Segundo o maxistrado, "produciuse unha intromisión ilexítima na honra do actor".
Unha operadora de telefonía deberá indemnizar con 9.000 euros a un usuario por "incluílo de forma indebida nun ficheiro de morosidade", segundo a sentenza do xuíz do Xulgado de Primeira Instancia número 10 de Castelló, tal e como explicou este xoves o portavoz da Unión de Consumidores de Castelló (UCE), Juan Carlos Insa.
"Produciuse unha intromisión ilexítima na honra do actor, condenado á mercantil a estar e pasar por esta declaración e en consecuencia a abonarlle a cantidade de 9.000 euros con máis intereses legais desde a data de reclamación xudicial, con expresa imposición das costas causadas", afirmou o maxistrado.
"INTROMISIÓN ILEXÍTIMA NO DEREITO Á HONRA"
Insa explicou que "produciuse unha intromisión ilexítima no dereito á honra pois, como sinalaron numerosas sentenzas, a inclusión no ficheiro faille desmerecer ante os demais, polo menos no seu aspecto de cumpridor das súas obrigacións de carácter económico, constituíndo unha intromisión na súa dignidade ou prestixio e un notorio descrédito; establecéndose unha indemnización por danos morais".
A compañía "nunca se molestou en reclamar a presunta débeda ao consumidor, colocándolle nunha situación de indefensión e as xestións realizadas polo meu representado para que se lle excluíse do ficheiro resultaron complicadas e engorrosas, inicialmente, nin sequera sabía onde debía acudir, debendo iniciar un proceso que lle levou varios meses".
"A compañía non se molestou en comprobar e acreditar que houbo unha suplantación de identidade", concluíu Insa.
Contra esta sentenza cabe a interposición de recurso, tal e como recolle o texto xudicial. Hai que lembrar que a demanda foi presentada polos servizos xurídicos da Unión de Consumidores de Castelló.
Escribe o teu comentario