Expectación ante a macroencuesta do CIS sobre eleccións municipais, europeas e autonómicas do 26-M

|

O Centro de Investigacións Sociolóxicas (CIS) publica esta semana, previsiblemente o martes, o seu macroencuesta electoral de máis de 18.000 entrevistas con vistas aos comicios europeos, autonómicos e municipais do próximo 26 de maio, cuxa campaña comezará este venres, 10 de maio.


José Félix Tezanos, presidente do CIS


Este 'Barómetro Preelectoral de Abril' deseñouse cunha previsión de 18.071 entrevistas persoais en todas as provincias para poder ofrecer datos de intención de voto sobre as europeas, as doce comunidades onde se celebran autonómicas, e as municipais en 52 capitais españolas.


Ademais, e en contra da práctica habitual da etapa de José Félix Tezanos á fronte da institución, este estudo preelectoral non ofrecerá só os datos brutos de intención directa de voto, senón que o CIS volverá á 'cociña' para poder calcular un repartición dos 54 escanos ao Parlamento europeo, os 715 deputados autonómicos en liza e os asentos nas 50 capitais de provincia máis Ceuta e Melilla.


Así o fixo xa coa macroencuesta que o CIS publicou o pasado 9 de abril, tan só tres días antes do inicio da campaña para as xerais, que acertou coa vitoria do PSOE e o afundimento do PP, achegouse bastante aos escanos cultivados por Unidas Podemos, quedou curto con Cidadáns e sobrevaloró a Vox.


SEIS VECES MÁIS ENTREVISTAS QUE NUN BARÓMETRO


Nese estudo, o CIS realizou 16.800 entrevistas persoais, unha cifra que vai aumentar ata as 18.000 na macroencuesta para as eleccións do 26 de maio, que prevé que poida ser publicada en torno ao 7 de maio, pois o día 10 comezará oficialmente a campaña para esta segunda cita coas urnas.


Ese elevado número de entrevistas supón multiplicar por seis as cifras habituais do traballo de campo dos barómetros mensuais, que, tras a chegada de Tezanos, pasaron de 2.500 a 3.000 cuestionarios.


Ademais, e a diferenza das enquisas telefónicas de empresas privadas, o CIS só realiza entrevistas persoais cos enquisados nos seus domicilios e completa cuestionarios de medio centenar de preguntas, o que reforza o seu valor sociolóxico. Unha enquisa con esa mostra tan ampla e ese traballo de campo ten un custo de 300.000 euros.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress