O Grupo de R prevé facturar un 28% máis en cinco anos
O grupo, que inclúe a R, anticipa un aforro anual de entre 40 e 45 millóns de euros co plan de transformación posto en marcha
O Grupo Euskaltel --que inclúe a R-- avanzou este martes as previsións do seu plan de negocio ata 2022 que contempla para ese ano chegar a unha facturación de 800 millóns de euros, o que supoñerá un 28,6% máis que no exercicio 2017, e un resultado bruto de explotación (Ebitda) de 400 millóns de euros, un 30,3% máis que en 2017, segundo informou á CNMV.
No marco do Spain Investors Day celebrado en Madrid, o conselleiro delegado do Grupo Euskaltel, Francisco Arteche, avanzou as previsións do seu plan ata 2022 que está "en liña coas medidas de expansión e crecemento da compañía" e que foi aprobado por unanimidade o pasado 3 de outubro nunha reunión do seu Consello de administración.
Arteche indicou que o grupo "estima, grazas á súa capacidade de xestión, un aumento moi notable dos ingresos nos mercados en expansión durante os próximos anos, alcanzando un 8% do total de ingresos a peche do exercicio 2022".
O grupo de telecomunicacións, que emprega a 700 persoas e xera 4.200 postos de traballo indirectos, anunciou a semana pasada un plan de desenvolvemento polo que entrará ao longo de 2019 nun total de cinco novos mercados: Navarra, no que xa está a operar, León, Cantabria, A Rioxa e Cataluña, e que implicará a chegada a máis dun millón de novos fogares.
Dentro das previsións deste plan, o Grupo Euskaltel prevé a posibilidade dun dividendo crecente a dobre díxito durante os anos do plan. Así mesmo, afirma que o fluxo de caixa operacional (Ebitda-capex) será sustentable por encima do 30% das vendas a partir de 2020 e que a débeda financeira neta reducirase por baixo de 3,5 veces Ebitda no ano 2022, non superando en ningún momento o nivel de 4,5 veces.
O plan de negocio prevé igualmente manter estable a súa base de clientes nos seus mercados tradicionais durante os próximos exercicios. De feito, o operador rexistrou altas netas positivas durante 2018, crecendo en tres dos catro trimestres do ano, e destaca que o cuarto trimestre foi "especialmente significativo", xa que supuxo máis de 2.000 altas netas. Adicionalmente, a compañía espera seguir aumentando ao longo do plan a media de ingresos por usuario (ARPU), grazas a unha "excelente oferta e á eficiencia e o valor nos seus contidos".
ALICERCES ESTRATÉXICOS DO PLAN
Arteche sinalou que o operador traballa nunha mellor experiencia de cliente que lle permitirá continuar co seu "liderado" na área residencial e empresarial. O plan contempla varios alicerces que impulsarán a súa competitividade nos vindieros anos, como é o regreso ao crecemento no B2B (segmento empresarial), grazas a unha estratexia comercial unificada, novos produtos e servizos, transformación dixital, alianzas estratéxicas e un alcance global.
Estes serán os puntais nos que o grupo se apoiará para conseguir os principais retos aos que se enfronta, como o despregamento da tecnoloxía 4K, a auditoría do Wi-Fi nos fogares onde xa ten presenza e a calidade dos contidos que ofrece, entre outros..
En liña con estes obxectivos, o Grupo Euskaltel destacou que se sitúa "á vangarda en proxectos de innovación e transformación dixital", e é "o principal aliado en acompañar a empresas, institucións e particulares nos seus novos retos tecnolóxicos". Para iso, a compañía desenvolveu servizos que van desde Internet, telefonía fixa, telefonía móbil, televisión dixital e banda ancha ata procesos de transformación dixital, solucións de IoT (Internet das Cousas), tecnoloxía para Smart Cities e Industria 4.0, ademais dunha forte aposta por optimizar un modelo interno e externo que xa lle está dando "moi bos resultados".
TRANSFORMACIÓN DO GRUPO
Así mesmo, o Grupo Euskaltel está inmerso nun plan de transformación e simplificación que supoñerá adicionalmente unha optimización da compañía, unha mellora nos seus produtos e unha eficiencia que lle permitirá un "notable" aforro de custos, entre 40 e 45 millóns de euros anuais, unha vez que todas as medidas lanzadas estean a funcionar a pleno rendemento.
Francisco Arteche indicou que están a traballar "de maneira moi intensa en a
transformación dixital do grupo e na unificación tanto dos activos físicos de Euskaltel, R e Telecable como das nosas plataformas, dos CRM e das aplicacións que usan os nosos clientes".
Ademais, engadiu que a integración de sistemas que están a levar a cabo "mellorará a eficiencia operativa e permitirá unha mellor experiencia do cliente e unha mellora dos nosos procesos comerciais". "Así, seremos máis competitivos en custos e máis rápidos ao introducir as nosas innovacións no mercado, creando un modelo máis colaborativo, dixitalizado e personalizado", destacou.
O operador, ademais, identificou novas oportunidades de aforro nas áreas de tecnoloxía, provisión, finanzas e márketing, que se suman a iniciativas que lle auguran unha melloría na consecución de eficiencias e impulsarán o rendemento e a actividade do grupo, como a ferramenta unificada de predición de churn ou a revisión do modelo de atención de reclamacións.
Durante 2018, a compañía xa materializou fitos do seu Programa de Transformación, como o desenvolvemento do proxecto de CRM xunto a PEGA Systems, o novo Contact Center e a implementación de ferramentas colaborativas para empregados.
Para ofrecer un mellor servizo, o grupo comezou a mellorar a experiencia de cliente. O Grupo Euskaltel traballará con PEGA Systems para implementar un Customer Decision Hub que "sitúe ao cliente no centro do proceso e permita ter con el unha relación máis eficiente". "Con todos estes procesos, o Grupo Euskaltel quedará integrado nunha soa compañía, aínda que contará con múltiples marcas locais e manterá o seu compromiso con Euskadi, Galicia e Asturias", explicou Arteche.
NOVA DIRECCIÓN DE OPERACIÓNS E TRANSFORMACIÓN
En relación á simplificación do grupo, Charo Lacal liderará a Dirección de Operacións e Transformación, de recente creación, que axuntará as áreas de Atención e Xestión do Cliente, Provisión e Incidencias, ademais dos Proxectos de Transformación.
Francisco Arteche destacou que "a nova Dirección de Operacións e Transformación centrará os seus esforzos en seguir liderando a oficina de Transformación de acordo ao Plan de Simplificación e aos obxectivos de eficiencia definidos, aos que sumará o reto de transformar as operacións do grupo a través da aceleración dixital e a industrialización".
Escribe o teu comentario