Ata 700€ por axudar a difundir as mellores tapas de Santiago nas redes sociais
O concurso de tapas de Santiago quenta motores para a súa undécima edición, que se celebrará do 15 de novembro ao 2 de decembro. A organización, compartida por Turismo de Santiago e a Asociación Hostalería Compostela, anuncia "novidades importantes" incluído un concurso nas redes sociais.
O concurso de tapas de Santiago quenta motores para a súa undécima edición, que se celebrará do 15 de novembro ao 2 de decembro. A organización, compartida por Turismo de Santiago e a Asociación Hostalería Compostela, anuncia "novidades importantes" incluído un concurso nas redes sociais.
Traballo de produción do Santiago e Tapas 2018 / santiagoetapas.com
Así, haberá unha "gran final" competindo 10 tapas finalistas, que terá lugar do 7 ao 9 decembro. "Desde o punto de vista turístico, a final do concurso pode promocionarse como un evento en si mesmo, con capacidade para atraela a público foráneo aproveitando a ponte que terá lugar nesas datas", argumentan os organizadores.
Outra das novidades importantes da edición deste ano é unha nova distribución dos premios do concurso. Haberá un primeiro Premio Santiago(é)tapas, dotado con 1.000 euros, un Segundo Premio Santiago(é)tapas, dotado con 500 euros, e un Terceiro Premio Santiago(é)tapas, dotado con 500 euros en produto. A elección das tapas gañadoras entre as finalistas farase unindo a valoración do Xurado profesional e o voto popular emitido durante os tres días da final.
DIFUSIÓN EN REDES SOCIAIS
A maiores, este ano modifícase o premio Premio(é)tapas+, co obxecto de dinamizar o concurso a través das redes sociais. O premio estará aberto por primeira vez a calquera persoa ou colectivo que difunda o concurso a través das seguintes redes sociais: Facebook, Twitter, *Instagram e *Youtube. Este premio está dotado con 700 euros.
Finalmente, outra das novidades principais da edición deste ano é que se lle dá liberdade aos locais participantes a que fixen o prezo das súas tapas a concurso, con un mínimo de 1,5 euros e un máximo de 3,5. Todas as tapas deben incluír polo menos un produto pertencente a algunha das Denominacións de Orixe ou #Indicación Xeográficas Protexidas de Galicia.
Escribe o teu comentario