Galicia súmase a unha programa global de enoturismo da man de Terras Gauda
Terras Gauda participa en unha nova iniciativa conxunta de enoturismo. Un sector en crecemento, pois dos 80 millóns de turistas visitan cada ano España, ao redor dun 20% están interesados na cultura do viño.
Terras Gauda participa en unha nova iniciativa conxunta de enoturismo. Un sector en crecemento, pois dos 80 millóns de turistas visitan cada ano España, ao redor dun 20% están interesados na cultura do viño.
Antón Fonseca e Enrique Costas, vicepresidente e director xeral, respectivamente, do Grupo Terras Gauda
Spain Trough its Wineries presentouse hoxe en Galicia cunha travesía en barco a as Illas Cíes, na que se degustaron viños dos tres grupos con adegas en esta comunidade: Terras Gauda, Ramón Bilbao (Mar de Frades) e Freixenet (Vionta). Tamén houbo unha visita a Terras Gauda.
O obxectivo do pioneiro programa de colaboración sectorial é dar a coñecer o país a través da cultura do viño, potenciar internacionalmente un turismo de calidade e singular, e situar a España como referente mundial de enoturismo.
Colaboración entre adegas punteiras
É unha iniciativa de o Foro de Marcas Renombradas e nove dos grupos adegueiros máis importantes: Grupo Terras Gauda (Terras Gauda e Pittacum), Barbadillo, Adegas Familiares Matarromera, González-Byass, Grupo Freixenet, Osborne, Pagos do Rey (Grupo Félix Solís), Ramón Bilbao (Zamora Company) e Vivanco.
Estas experiencias vincúlanse ás grandes fortalezas destas 8 zonas de importante tradición vitivinícola, como son a cultura, a gastronomía, a paisaxe e o medio ambiente.
Escribe o teu comentario