En-Colectivo presentará unha reclamación conxunta contra Ryanair
A plataforma ten como obxectivo promover reclamacións conxuntas "fronte a abusos de grandes compañías" e pedirá á compañía irlandesa unha compensación polos prexuízos da folga do 25 e 26 de xullo
Anuncio da reclamación conxunta | Imaxe: En-Colectivo
A plataforma galega de reclamacións e queixas cidadás En-Colectivo anunciou este martes que presentará unha reclamación conxunta contra Ryanair "polos prexuízos que a folga da súa tripulación de cabina" ocasionou a viaxeiras e viaxeiros.
A intención é esixir á aerolínea "o resarcimiento dos danos individuais ou materiais, os danos morais e o lucre cesante que as cancelacións de máis 400 voos ocasionaron a miles de viaxeiros" entre o 25 e o 26 de xullo ao longo de todo o Estado.
O portavoz da plataforma, Diego Maraña, explicou que "os cidadáns estamos nunha posición de inferioridade cando se reclama ante unha gran compañía", polo que En-Colectivo considera que a reclamación conxunta permitirá exercer "unha defensa mellor coordinada" cunha "maior capacidade de negociación".
Consideran que as consecuencias da folga para usuarias e usuarios "poderían evitarse se a compañía adoptase medidas con anterioridade para impedir que o paro tivese maior repercusión".
O persoal da compañía decretou dous días de folga en defensa dos seus dereitos laborais. A aerolínea, pola súa banda, mantivo unha actitude de rexeitamento total ao dereito das traballadoras e traballadores, con episodios de presunta "intromisión ilexítima", segundo denunciaron os sindicatos. Ademais, Ryanair ameazou con reducir o calendario de voos de inverno e a súa frota de avións nas bases europeas onde se convocaron paros.
Escribe o teu comentario