Guerra de carteis pola celebración do Día da Muller
Ao vicepresidente "O máis grande de Galiza está ate a cona", a campaña do BNG, non lle parece ben. Rueda responde que o Día da Muller é unha celebración para unir e non dividir. Son declaracións na presentación do cartel institucional para o #8M.
Ao vicepresidente "O máis grande de Galiza está ate a cona", a campaña do BNG, non lle parece ben. Rueda responde que o Día da Muller é unha celebración para unir e non dividir. Son declaracións na presentación do cartel institucional para o #8M.
O vicepresidente da Xunta, Alfonso Rueda, defendeu este mércores que a Xunta non pode compartir a campaña do BNG con motivo do 8 de marzo, co lema 'O máis grande de Galiza está atéa cona', ao entender que vai "á contra" e que o Día Internacional da Muller é "un día para todo o contrario a confrontar".
Coa súa campaña, os nacionalistas danlle a volta ao anuncio que realizou a Xunta para o pasado 25 de novembro, día contra a violencia de xénero, e que, baixo o lema 'O máis grande de Galicia non se maltrata', xerou críticas por parte de partidos da oposición e outros colectivos que viron nel a "cosificación" da muller.
Este mércores, tras presentar o cartel co que promocionará a Xunta o 8 de marzo, elixido nun concurso no que participaron 44 centros educativos da comunidade, Rueda advertiu que, "se a idea" do Bloque é impulsar unha campaña "á contra, en contra" do Goberno galego "ou de algo", o Executivo autonómico non pode "compartilo".
"Loitar contra a desigualdade é tentar sumar e non ir á contra de ninguén, nin tentar provocar unha reacción indo á contra", aseverou, antes de contrapoñer o espírito da campaña nacionalista coa do cartel presentado este mércores e realizado por estudantes dun instituto de Chantada (Lugo). "O 8 de marzo é un día para todo o contrario a confrontar", resolveu.
A XUNTA ELIXE UN CARTEL ELABORADO POR ESTUDANTES
Un cartel que debuxa, en formato colaxe, unha cara que representa "que todas as mulleres do mundo son libres e iguais" será o protagonista da campaña da Xunta con motivo do Día Internacional da Muller, que se conmemora o próximo 8 de marzo. Os autores son alumnos e alumnas de 4º de ESO do IES Val do Asma, de Chantada (Lugo), gañadores dun concurso escolar no que participaron 44 centros.
Na súa presentación, na que estiveron presentes o conselleiro de Educación, Román Rodríguez, e o vicepresidente, Alfonso Rueda, varios alumnos explicaron o espírito do cartel. "Representa que todas as mulleres do mundo somos libres e iguais", explicou Vitoria, unha das estudantes que se desprazou a Santiago.
Mentres outra compañeira, Lara, apuntaba que sería bo que as mozas non acudan a clase con motivo do 8 de marzo para facer notar a súa ausencia, Jorge explicou o proceso de elaboración do cartel, no que se buscou unir mediante unha colaxe pintada as distintas partes do rostro de "mulleres do mundo" para formar unha cara que acompaña ao lema 'Iguais e Libres'.
Tanto Román Rodríguez como Rueda enxalzou o traballo dos alumnos e dos profesores, así como de todos os que se presentaron ao concurso. De feito, o vicepresidente avanzou que o cartel gañador será o protagonista da campaña institucional do de marzo e, cada ano, o Goberno galego volverá optar por convocar leste mesmo concurso e elixir cartel para conmemorar o Día da Muller.
"Foi un acerto, parece feito por profesionais", constatou Rueda, quen remarcou a súa convicción de que, "entre todos, pódese facer unha sociedade mellor".
XURADO
A Xunta reivindicou que "segue implicando á mocidade galega" na procura da igualdade real entre homes e mulleres, e á erradicación da violencia de xénero, nun ámbito tan importante como é o educativo. O xurado estivo formado por representantes da Secretaría Xeral dá Igualdade e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.
Tamén participaron todos os integrantes da Comisión asesora de publicidade non sexista, da que forman parte a Secretaría Xeral de Medios, a CRTVG, o Colexio Profesional de Xornalistas de Galicia, axencias de publicidade, a Axencia de Turismo de Galicia, e o Instituto Galego de Consumo.
Escribe o teu comentario