Vodafone deslocaliza o servizo de Bosch Service Vigo, pon en risco 150 empregos e os datos bancarios dos seus clientes, denuncia CC.OO.

A empresa de telefonía abandona o centro de contact center de Bosch Service Solutions, que prestaba servizo a Vodafone, como tamén fai con Orange, Repsol ou Iberdrola.

 


|

A empresa de telefonía abandona o centro de contact center de Bosch Service Solutions, que prestaba servizo a Vodafone, como tamén fai con Orange, Repsol ou Iberdrola.

 

Para coñecer o alcance desta decisión, Galiciapress charla con Ivan Cordeiro Fernández-Noriega, responsable da área de Servizos Técnicos de Comisións Obreiras e inmerso nas negociacións coa compañía, que se nega a recolocar ao 100% dos afectados polo ERE.

 

CC.OO. denuncia que a empresa conta con marxe de manobra suficiente como para que os empregados afectados poidan ser distribuídos noutras campañas. Ao tempo, ao fío sobre a deslocalización, critica que a decisión pon en risco "os datos persoais e bancarios" dos clientes de Vodafone se o servizo se externaliza a outros países. 

 

Concentración de traballadores de Bosch Service Solutions en Vigo, para rexeitar o ERE que supoñería o despedimento de case 150 empregados.
Concentración de traballadores de Bosch Service Solutions para rexeitar o ERE que supoñería o despedimento de case 150 empregados | Foto: EP

 

Como veñen facendo desde hai semanas, os traballadores do centro Bosch Service Solutions de Vigo saíron o pasado luns á rúa para denunciar a súa delicada situación laboral. A espantada de Vodafone, que tiña contratados os servizos coa sede olívica e que abandonará a compañía para deslocalizar o traballo noutro país, provocou que Bosch convoque aos sindicatos para negociar un ERE en "a segunda empresa máis grande da cidade por volume de persoal".

 

O Expediente de Regulación de Emprego afectará a preto de 150 traballadores, pero o comité de empresa mantén un pulso coa dirección para evitar que se siga reducindo o persoal dunha empresa que chegou a ter preto de 2.500 empregados fai catro anos. Hoxe son ao redor de 1.400 os que seguen operando nunha empresa que vai de ERE en ERE nos últimos tempos. 

 

"A EMPRESA NÉGASE A RECOLOCAR Aos AFECTADOS"

Neste escenario, e despois dunha folga de 24 horas cun seguimento case total, onte renováronse as negociacións entre a empresa e os sindicatos, sen que cristalizasen cambios relevantes, como indica Ivan Cordeiro Fernández-Noriega, responsable da área de Servizos Técnicos de Comisións Obreiras

 

"A empresa négase a recolocar ao persoal noutras campañas e tampouco permite abrir a opción de saídas voluntarias. Tan só logrouse que se recolocasen a 22 persoas das afectadas a día de hoxe", lamenta Cordeiro. Á vista está que o acordo non está próximo, xa que a postura da empresa impide alcanzar o obxectivo de CC.OO. e do resto de sindicatos que compoñen o comité de empresa, que demanda a recolocación do 100% do persoal afectado.

 

"Bosch ten a suficiente capacidade para poder asumir ao persoal noutras campañas", considera o sindicato. Con todo, e aínda que o fin do contrato con Vodafone supón un duro golpe para a firma, outras grandes compañías como Repsol, Orange ou Iberdrola teñen contratados o seu servizo co contact center. Con todo, e cuestionado sobre a posibilidade de que outra gran marca poida ocupar o oco que deixa Vodafone, Cordeiro admite que, por agora, non teñen coñecemento desa posibilidade. 

 

EN RISCO Os DATOS BANCARIOS E PRERSONALES DOS CLIENTES

Con todo, o proceso de deslocalizacións, ademais de afectar os traballadores, é prexudicial para os clientes, xa que empeora o servizo, segundo subliñan os sindicatos. "O risco que conleva a deslocalización de servizos, sobre todo a terceiros países non UE, supón un risco de fuga de datos sensibles como son os nosos datos persoais, datos bancarios...", agrega Cordeiro.

 

"Historicamente o sector de Contact Center en España foi un sector cunha alta mobilidade de persoal, con todo en Galicia desenvolveuse unha gran especialización e profesionalización no sector, tendo a día de hoxe a maioría dos persoais unhas medias de antigüidade duns 15 anos. Isto repercute enormemente na calidade dos servizos que se prestan desde os centros de Contact Center de Galicia", estima. A posibilidade de ser atendido en galego, por exemplo, queda en dúbida se se localiza o servizo a outro país.

 

A PANDEMIA, UN ELEMENTO CRAVE

En todo caso, falamos dun sector moi maltratado nos últimos anos. Coa chegada da crise sanitaria, as condicións dos traballadores empeoraron sensiblemente, se atendemos ás denuncias dos afectados. Os sindicatos falan de "modificacións substanciais" nas condicións laborais, algo que non esconde Cordeiro. 

 

"Nos últimos anos o persoal de Bosch sufriu varios ERTES e, recentemente, unha modificación substancial de condicións de traballo, onde se lle modificaron os horarios, pasando de xordanas de mañá ou tarde a xornadas partidas.  Nalgúns casos mesmo se lles presento a obrigación de reducirse a xornada laboral semanal", critica. 

 

Con estes cambios "moitas persoas optaron por abandonar a empresa·, reprocha Cordeiro, á vez que puntualiza é que este é un sector "altamente feminizado" onde as contratacións "son a xornadas parciais, que che obriga a compatibilizar na maioría dos casos con outros traballos para poder chegar a fin de mes". Isto impide en moitos casos a conciliación, o que á súa vez empuxa a moitos traballadores e traballadoras a abandonar o sector.  

 

Despois do éxito rexistrado durante as anteriores protestas, os sindicatos traballan agora nos seguintes pasos a dar para manter a presión sobre a dirección da empresa, aínda que despois da decepcionante reunión de onte, Cordeiro incide en que por agora "se están valorando as accións para seguir". 150 empregos dependen de que triunfen as súas reivindicacións.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE