Case 180 municipios non teñen un plan de actuación ante o risco de incendios forestais
Os documentos deben ser aprobados polo pleno do concello, tras un período de información pública, e posteriormente deben ser homologados pola Comisión Galega de Protección Civil
A Xunta enviou a máis de 200 concellos un comunicado para lembrar a obrigación de realizar algún dos plans de actuación municipais (PAM) ante emerxencias en función do risco rexistrados en cada territorio.
Segundo detallou o Executivo galego nun comunicado, un total de 178 destes avisos refírese á obrigación de contar cun plan para o risco de incendios. Así, 55 das alertas foron enviadas a Ourense, 50 para A Coruña, 50 para Pontevedra e 23 para Lugo. Outro dos plans ten que ver co risco de inundacións e, neste sentido, a Xunta notificoullo a 31 concellos --12 na Coruña, oito en Pontevedra e 23 en Lugo--.
En referencia ao risco no transporte de mercadorías perigosas, a Xunta enviou avisos a 22 municipios --13 da Coruña e 9 de Lugo--, e catro localidades --unha da Coruña e tres de Pontevedra-- recibiron comunicacións para o risco químico.
Así mesmo, lembroulles a obrigación de elaborar un plan para o risco no transporte de mercadorías perigosas a 22 municipios --13 da Coruña e nove de Lugo-- e catro localidades --unha da Coruña e tres de Pontevedra-- recibiron comunicación para elaborar un plan para o risco químico.
Por outra banda, a nove concellos --catro na Coruña e cinco en Pontevedra-- advertiulles que deben contar co Plan de Emerxencias Municipais (PEMU), indicándolles os riscos que deben incluír no caso de que algún Plan especial de Protección Civil da Xunta establézao.
A obrigación de elaborar os PAM enmárcase no establecido nos plans especiais de protección civil de ámbito autonómico fronte aos principais riscos: incendios forestais (Peifoga), inundacións (Inungal), transporte de mercadorías perigosas por estrada e ferrocarril (Transgal) e establecementos industriais que procesan ou almacenan sustancias perigosas (Plans de Emerxencia Exterior).
Os documentos deben ser aprobados polo pleno do concello, tras un período de información pública, e posteriormente deben ser homologados pola Comisión Galega de Protección Civil.
Escribe o teu comentario