A Xunta conectará a súa autoestrada AG-57 coa cidade Afouteza do Celta a pesar das dúbidas sobre a súa legalidade

As boas relacións entre o Partido Popular e o Real Club Celta de Vigo volven plasmarse nun acordo que supón un empuxón notable para a viabilidade  económica da Cidade deportiva do Celta de Vigo en Mos. Hai que lembrar que existe controversia sobre a recualificación dos terreos, que pasaron de ser rústicos a urbanizables, o que foi cuestionado por grupos ecoloxistas e algúns veciños. Ademais, hai incerteza sobre o impacto ambiental do proxecto nunha zona considerada de especial protección natural con frecuentes denuncias de grupos como Ecoloxistas en Acción sobre o impacto nas augas. Por último, presentáronse recursos xudiciais que cuestionan a legalidade do proceso de aprobación e os permisos outorgados para a obra, o que podería atrasar ou mesmo paralizar o desenvolvemento da cidade deportiva. Hai que ter en conta, ademais, que o alcalde de Vigo, do PSOE, Abel Caballero, teme que detrás da operación Afouteza haxa un intento da familia Mouriño, próxima ao PP, de que o Celta deixe de xogar no estadio público municipal de Vigo Balaídos se Afouteza crece e logra construír un estadio máis moderno en Mos, municipio que goberna o PP.


|

El presidente de la Xunta Alfonso Rueda y el propietario del Celta Carlos Mouriu00f1o en una imagen de archiv
O presidente da Xunta Alfonso Rueda e o propietario do Celta Carlos Mouriu00f1o nunha imaxe de arquivo

 

 

A Xunta de Galicia e o Real Club Celta asinaron un protocolo que permitirá a creación dunha nova infraestrutura viaria. O proxecto contempla dous novos accesos nos puntos quilométricos 19 e 20 da autoestrada AG-57, propiedade da Xunta, que conectarán directamente coa Avenida Clara Campoamor. Estes novos accesos mellorarán a comunicación co campus universitario de Vigo e o Hospital Álvaro Cunqueiro, así como facilitarán a conexión coa Cidade Deportiva Afoutez, segundo adianta hoxe Faro

 

 

 

A mellora da comunicación de Afouteza é de tal calibre que o Celta asume parte da factura. O investimento total do club para a obra será de seis millóns de euros, financiados polo club, aínda que o erario público terá que asumir gastos adxacentes a estas obras.

 

Segundo a Consellería de Infraestruturas, este novo trazado tamén beneficiará aos residentes das áreas de Pazos e Baiona. Espérase que o estudo de impacto ambiental estea completado antes de fin de ano, para proceder á licitación e execución das obras a principios de 2025. As autoridades autonómicas han asegurado que estes accesos permitirán unha maior accesibilidade ao sistema viario local e desconxestionarán o tráfico da VG-20.

 

Por agora non hai reacción á nova alianza entre Xunta e Celta. Iso si, o alcalde de Vigo, Abel Caballero, solicitou ao presidente da Xunta, Alfonso Rueda, aproveitou para pedir a liberación das peaxes na autoestrada AG-57, similar ao realizado noutras autoestradas galegas. Cabaleiro destacou a importancia de facer gratuíta a vía entre Vigo e Baiona para mellorar a mobilidade da poboación local. "É unha reivindicación xusta que non pode ser esquecida", afirmou o rexedor.

 

 

A iniciativa tamén contempla melloras nas conexións cara ao Parque Tecnolóxico da Zona Franca de Vigo, reforzando o acceso tanto para estudantes como para traballadores da área.

 

A autoestrada AG-57, que une as localidades de Puxeiros e Baiona, está situada na área metropolitana de Vigo, ao longo da comarca do Val Miñor en Pontevedra nun tramo de 25 quilómetros.

Autovu00eda AG 57
Autovía AG 57

 

Afouteza, o proxecto estrela da familia Mouriño para levar o Celta de Vigo a Mos

A construción da cidade deportiva do Celta de Vigo en Mos atópase envolvida nunha serie de controversias legais que xeraron incerteza sobre o futuro do proxecto. Este ambicioso plan, que pretende dotar ao club dunhas instalacións de primeiro nivel, viuse obstaculizado por diversas cuestións xurídicas que suscitaron debate e oposición.Unha das principais dúbidas legais xira ao redor da recualificación dos terreos onde se planea construír a cidade deportiva. Orixinalmente clasificados como solo rústico, estes terreos foron recalificados como urbanizables para permitir o desenvolvemento do proxecto. Esta modificación foi obxecto de críticas por parte de grupos ecoloxistas, como Ecoloxistas en Acción,  e algúns veciños da zona, quen argumentan que o cambio de uso do solo podería ser irregular e non respectar a normativa urbanística vixente.

 

 

 

Outro aspecto controvertido é o impacto ambiental que podería ter a construción da cidade deportiva. A zona elixida para o proxecto está considerada de especial protección natural, o que levou a cuestionar si o desenvolvemento destas instalacións é compatible coa preservación da contorna. Organizacións ecoloxistas expresaron a súa preocupación pola posible afectación a ecosistemas locais e solicitaron estudos de impacto ambiental máis exhaustivos.

 

Ademais, presentáronse varios recursos xudiciais que cuestionan a legalidade do proceso de aprobación e os permisos outorgados para a obra. Estes recursos alegan irregularidades nos trámites administrativos e na concesión de licenzas, o que podería resultar en atrasos significativos ou mesmo na paralización do proxecto se os tribunais fallan en contra do seu desenvolvemento.A situación complícase aínda máis pola oposición dalgúns propietarios de terreos na zona, quen se resisten a vender as súas propiedades ou consideran que as compensacións ofrecidas son insuficientes. 

 

 

 

Isto xerou conflitos adicionais que poderían requirir resolución legal. Estas dúbidas legais han creado un clima de incerteza en torno ao proxecto da cidade deportiva do Celta en Mos. Mentres o club e os seus seguidores ven nestas instalacións unha oportunidade para o crecemento e desenvolvemento do equipo, os opositores argumentan que o proxecto podería ter consecuencias negativas para o medio ambiente e o ordenamento territorial da zona. A resolución destas cuestións legais será crucial para determinar o futuro deste ambicioso proxecto deportivo.

 

 

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE